تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پتروشیمی بندرامام شرکتی ممتاز در حوزه داخلی‌ سازی

پتروشیمی بندرامام برای سومین سال پیاپی در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی ضمن تفاهم با ۸ شرکت دانش بنیان باز هم پیشرو در حوزه داخلی سازی شد.

کد خبر: ۱۲۳۲۱۷
۱۰:۳۷ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

پتروشیمی بندرامام شرکتی ممتاز در حوزه داخلی‌ سازی

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان|به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، سومین نمایشگاه و همایش تخصصی ساخت داخل صنعت پتروشیمی طی سه روز از دوم لغایت چهارم اسفندماه سال جاری در جزیره کیش برگزار و این شرکت ضمن شناسایی نیازهای خط تولید و با برنامه ریزی از پیش تعیین شده به منظور استفاده هرچه بیشتر از توان کارشناسان و شرکت های داخلی ، ۸ تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان در راستای داخلی سازی مواد شیمیایی ، قطعات یدکی و‌ تجهیزات منعقد کرد.

در این نمایشگاه و همزمان با مراسم رونمایی از تفاهم نامه ها ، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: از مجموع ۱۲۵ هزار قطعه در این مجتمع، ۴۲ هزار قطعه قابلیت ساخت داخل را دارند که از این تعداد تاکنون با استفاده ظرفیت و دانش کارشناسان و نخبگان کشور ، ۱۲ هزار قطعه و همچنین ۲هزار و ۳۵۰ مکانیکال سیل ، داخلی‌سازی شده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی بندر امام در زمینه ساخت داخل و همکاری با سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی ، پیشرو و ممتاز عمل کرده و این موضوع با رویکردی نوین در بندر امام نهادینه شده است.

همچنین گفت : این تفاهم‌نامه ها بصورت نمادین و برای حمایت دائمی از ساخت داخل در بخش های مختلفی نظیر مواد شیمیایی ، قطعات یدکی و‌ تجهیزات و به مبلغ هفت میلیون یورو انجام مشده است.

حمیدرضا رستمی در انتها با اشاره به اهمیت حوزه داخلی سازی در پتروشیمی بندرامام ، تصریح کرد: این شرکت در اعتماد به ظرفیت های داخل کشور و حوزه داخلی‌سازی عزمی جزم دارد و در این مسیر پیشگام و پیشتاز است.

شایان ذکر است جمعی از کارشناسان و صاحب نظران حوزه صنعت که در این نمایشگاه حضور داشتند ، ضمن تائید پیشتازی پتروشیمی بندرامام در حوزه داخلی سازی از این شرکت بعنوان نمونه (Benchmark) و الگوی داخلی سازی یاد کردند و به منظور اقدامات صورت گرفته در سالیان گذشته و همچنین اعتماد به جوانان و نخبگان کشور و بی نیازسازی صنعت پتروشیمی از خارج کشور ، از حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام تقدیر و تشکر ویژه ای  بعمل آوردند.

شرکت های منتخب که با پتروشیمی بندرامام توافقنامه امضا نمودند:
۱-شرکت مهرتاش سپاهان- آراد صنعت
۲-شرکت توسعه فناوری و نوآروری ها نفت و انرژی پتروشریف
۳-شرکت بنیاب سنجش دماوند
۴-شرکت دانش بنیان پتروسازه میهن
۵-شرکت همگام صنعت ایسنا
۶-شرکت آتیه پردازان شریف
۷-شرکت فرادید توربو صنعت
۸-پارک علم وفن آوری پردیس

پتروشیمی بندرامام شرکتی ممتاز در حوزه داخلی‌ سازی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی