تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
وزارت خارجه تاریخ پرواز تهران- کی اف را اعلام نکرده است

خوشخو: ۱۶۸ ایرانی مقیم اوکراین درخواست بازگشت به کشور را دارند

خوشخو، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با تاکید بر اینکه هنوز تاریخی برای انجام این پرواز اعلام نشده است، افزود: طبق آخرین اطلاعات از وزارت امور خارجه ۱۶۸ ایرانی مقیم در اوکراین درخواست بازگشت به کشور را دارند.

کد خبر: ۱۲۳۱۲۴
۱۵:۳۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

خوشخو: ۱۶۸ ایرانی مقیم اوکراین درخواست بازگشت به کشور را دارند

دیدارنیوز: معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه پس از سانحه هواپیمایی اوکراین پرواز مستقیم تهران- کی‌اف لغو شد، گفت: ۱۶۸ ایرانی مقیم اوکراین برگشت خواستار برگشت به کشور هستند، اما هنوز تاریخی برای برقراری پرواز اعلام نشده است.

حسن خوشخو، درباره آخرین تصمیمات درباره برقراری پرواز به کی‌اف برای بازگرداندن ایرانی‌های مقیم اوکراین اظهار داشت: تصمیم در این باره بستگی به ارزیابی‌های وزارت امور خارجه و سفرای ایران در اوکراین و روسیه دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای برقراری پرواز به اوکراین جهت بازگرداندن ایرانی‌های مقیم آن کشور اعلام کرد، ادامه داد: برای برقراری پرواز تهران- کی‌اف منتظر تصمیم و ارزیابی وزارت امور خارجه هستیم.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با تاکید بر اینکه هنوز تاریخی برای انجام این پرواز اعلام نشده است، افزود: طبق آخرین اطلاعات از وزارت امور خارجه ۱۶۸ ایرانی مقیم در اوکراین درخواست بازگشت به کشور را دارند.

خوشخو گفت: از آنجایی که شرایط جنگی در این کشور حاکم است باید فضای امنی برای پرواز به کی‌اف ایجاد شود تا امکان برقراری پرواز بازگشت ایرانی‌ها را داشته باشیم؛ و‌ی در پاسخ به این سوال که چرا از یک هفته قبل از اعلام جنگ و در روز‌هایی که روسیه هشدار جنگ را می‌داد این پرواز برقرار نشد، تاکید کرد: پس از وقوع سانحه هواپیمایی اوکراین بین ایران و اوکراین دیگر پرواز مستقیمی برقرار نبود و از آنجایی که پرواز مستقیم بین تهران- کی‌اف برقرار نبود امکان انجام پرواز بازگشت ایرانی‌ها را نداشتیم.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری درباره آخرین وضعیت پرواز‌های ایران و روسیه گفت: پرواز‌های مستقیم ایران به روسیه برقرار است و روز گذشته هم پرواز از تهران به مسکو انجام شد، اما از طرف روسیه به دلیل رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا در آن کشور فعلا برقراری پرواز مستقیم به ایران به حالت تعلیق درامده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی