تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پسکوف: مسکو به بیانیه زلنسکی درباره گفتگوی بدون پیش شرط توجه می‌کند

سخنگوی کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو به بیانیه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین درباره گفت‌وگوی بدون پیش شرط توجه می‌کند، آن را تحلیل کرده و این بیانیه را یک گام مثبت می‌داند. همچنین زلنسکی را به عنوان رئیس جمهوری در نظر می‌گیرد.

کد خبر: ۱۲۳۱۲۱
۱۵:۱۷ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

پسکوف: مسکو به بیانیه زلنسکی درباره گفتگوی بدون پیش شرط توجه می‌کند

دیدارنیوز: سخنگوی کرملین امروز (جمعه) اعلام کرد، پوتین تمام اطلاعات مربوط به "عملیات ویژه" برای غیرنظامی کردن اوکراین را به صورت آنلاین دریافت می‌کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیری پسکوف، سخنگوی کرملین همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو به بیانیه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین درباره گفت‌وگوی بدون پیش شرط توجه می‌کند، آن را تحلیل کرده و این بیانیه را یک گام مثبت می‌داند. همچنین زلنسکی را به عنوان رئیس جمهوری در نظر می‌گیرد.

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه در ادامه گفت: واکنش مسکو به تحریم‌های جدید غرب اعلام می‌شود و روسیه اصل تقابل را در پیش می‌گیرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را درباره تحریم‌های روسیه تماشا نکرده است.

سخنگوی کرملین گفت فعلا نمی‌تواند درباره تماس‌های احتمالی زلنسکی و رئیس جمهور روسیه صحبتی داشته باشد.

پسکوف همچنین با توجه به تحریم‌های احتمالی علیه پوتین اعلام کرد، دولت روسیه ترجیح می‌دهد تا بجای احتمالات بر اساس واقعیت اقدام کند: مسکو منتظر واکنش هماهنگ غرب به "عملیات ویژه" برای غیرنظامی کردن اوکراین بود. دیر یا زود دوره عادی سازی فرا خواهد رسید.

پسکوف همچنین در پاسخ به این سوال که این عملیات روسیه چقدر طول می‌کشد، خبرنگاران را به ارتش ارجاع داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی