تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

فرانسه: اروپا و آمریکا خواهان جنگ با روسیه نیستند

«فلورانس پارلی»، وزیر دفاع فرانسه عنوان داشت: ما به روسیه اعلام جنگ نکردیم. من فکر نمی‌کنم که کشور‌های اروپایی و آمریکا خواهان جنگ با روسیه باشند. هدف ما دسترسی به آتش بس است.

کد خبر: ۱۲۳۱۲۰
۱۵:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

فرانسه: اروپا و آمریکا خواهان جنگ با روسیه نیستند

دیدارنیوز: وزیر دفاع فرانسه امروز (جمعه) گفت که هیچ کشور اروپایی و همچنین آمریکا خواستار درگیری نظامی با روسیه نیست، زیرا فدراسیون روسیه یک "قدرت هسته‌ای" به شمار می‌رود.

به نقل از خبرگزاری تاس، «فلورانس پارلی»، وزیر دفاع فرانسه عنوان داشت: ما به روسیه اعلام جنگ نکردیم. من فکر نمی‌کنم که کشور‌های اروپایی و آمریکا خواهان جنگ با روسیه باشند. هدف ما دسترسی به آتش بس است.

وی در یک برنامه رادیویی خاطرنشان کرد که روسیه یک قدرت هسته‌ای محسوب می‌شود و ناتو نیز دارای چنین تسلیحاتی است.

وزیر دفاع فرانسه در پاسخ به یکی از مهمان‌های این برنامه که دائما می‌پرسید آیا شما قصد ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین جهت دفاع از آن‌ها را دارید یا خیر، گفت: آیا شما خواستار جنگ هسته‌ای هستید؟!

وی اظهار کرد که تسلیحات هسته‌ای صرفا تسلیحات "بازدارنده‌ای" هستند که نباید استفاده شوند.

فلورانس پارلی تصریح کرد: اولویت فرانسه و ناتو تضمین امنیت کشور‌های عضو به ویژه در جناح شرقی است و اوکراین بخشی از این ائتلاف نیست.

در همان لحظه، وی بدون ذکر جزئیات فاش کرد که فرانسه به اوکراین تجهیزات نظامی فرستاده است.

وی با اشاره به اینکه فرانسه "با دقت" در حال بررسی درخواست‌های جدید است، افزود: ما تجهیزات نظامی مانند کمک‌های بشردوستانه ارسال نمی‌کنیم. قوانین بسیار سختی برای چنین محموله‌هایی وجود دارد و ما به این قوانین پایبند هستیم. اما متوجه هستیم که وضعیت بسیار جدی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی