تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هواشناسی ایران؛ بارش برف و باران در برخی نقاط

رئیس مرکز ملی پش‌بینی و مدیریت بحران اعلام کرد که شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و زاگرس مرکزی است و شنبه بارش در این مناطق به طور متناوب در برخی ساعات ادامه یافته و همچنین در سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۲۳۱۰۶
۰۹:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

هواشناسی ایران؛ بارش برف و باران در برخی نقاط

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی نقاط کشور و بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع خبر داد.

صادق ضیاییان، اظهار کرد: امروز جمعه به تدریج در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و زاگرس مرکزی است و شنبه بارش در این مناطق به طور متناوب در برخی ساعات ادامه یافته و همچنین در سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه بارش یکشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و به صورت پراکنده در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد، افزود: دوشنبه در گیلان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سه‌شنبه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان همچنین گفت: طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل شکل برف است.

وی درباره کاهش دمای هوا نیز توضیح داد: دمای هوا شنبه در شمال غرب و یکشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق بین ۳ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد و از امروز تا بعد از ظهر شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر وزش گرمباد رخ می‌دهد که به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات به نسبت شدید خواهد بود.

همچنین به گفته ضیاییان، جمعه و شنبه در غرب و جنوب غرب و شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از این مناطق با احتمال خیزش گرد و خاک همراه است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از بعد از ظهر شنبه تا صبح یکشنبه سرعت وزش باد در جنوب تهران، البرز، قم و جنوب سمنان نیز افزایش می‌یابد و یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری به همراه وزش باد و گاهی بارش باران و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (۸ اسفندماه) کمی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ اسفند ماه) اهواز با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴- و اردبیل با ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی