تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شنبه در مورد میزبانی ارومیه تصمیم می‌گیریم

داورزنی: با نحوه عزل عزیزی‌خادم موافق نیستم؛ با حمله به کشور‌ها مخالفم

رئیس فدراسیون والیبال، در مورد عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با فرایندی که اتفاق افتاد مشکل دارم و آن را به نفع ورزش کشور نمی‌دانم. هیات رئیسه اختیار تصمیم‌گیری دارند، اما این مدل رفتار را مناسب ورزش کشور نمی‌دانم. دوستان می‌توانستند در فضای مناسب تری اگر ابهام یا سوالی داشتند، دنبال کنند حتی مجمع فوق العاده بگذارند.

کد خبر: ۱۲۳۰۸۸
۲۱:۲۴ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

داورزنی: با نحوه عزل عزیزی‌خادم موافق نیستم؛ با حمله به کشور‌ها مخالفم

دیدارنیوز: رییس فدراسیون والیبال در مورد تعیین تکلیف میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های آسیا گفت: با توجه به اتمام فرصت ارومیه برای پرداخت بدهی‌های خود، شنبه در مورد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا تصمیم‌گیری می‌شود.

محمدرضا داورزنی در مورد لیگ برتر والیبال گفت: سال گذشته شرایطی داشتیم و امسال هم شرایطی دیگر. نحوه برگزاری لیگ، درخواست باشگاه‌ها بود. خیلی از باشگاه‌ها زمانی که برای برگزاری لیگ راهکار‌هایی داریم، این روش را پذیرفتند. سازمان لیگ هم مجری تصمیمات باشگاه است. از آنجایی که باید تا ۲۶ اسفند مسابقات به پایان می‌رسید، چاره‌ای جز برگزاری فشرده لیگ نداشتیم. در میانه راه هم مساله امیکرون و فشار به باشگاه‌ها مطرح شد و دوباره نظرسنجی کردیم. مسابقات سال گذشته را متمرکز برگزار کردیم و کیفیت از امسال بهتر بود، اما رفته رفته کیفیت بازی‌های امسال بهتر می‌شود و باشگاه‌ها تقریبا از گزند امیکرون خلاص شده‌اند.

او در مورد احتمال حضور تماشاگران در مرحله نیمه‌نهایی نیز اظهار کرد: بررسی لازم را انجام می‌دهیم و با ستاد ملی کرونا هماهنگ می‌کنیم تا اگر امکان داشته باشد ۳۰ درصد تماشاگران به ورزشگاه بیایند و در مرحله نیمه‌نهایی از حضور آن‌ها بهره‌مند شویم.

داورزنی به برنامه‌های فدراسیون در ماه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: تا مهرماه، سر فدراسیون خیلی شلوغ است؛ شش رده سنی پسر و دختر داریم و باید در مسابقات قاره‌ای و جهانی شرکت کنند. امیدواریم بتوانیم از دل این لیگ هم چهره‌های جدیدی را برای تیم‌های ملی رونمایی کنیم. امیدوارم روز به روز شاهد شرایط بهتری باشیم و همچنین باشگاه‌هایی هم تجهیزات و امکاناتی مثل سالن، ویدیوچک و سایر تجهیزات را فراهم کنند تا از حاشیه‌ها و آسیب‌دیدگی‌ها جلوگیری کند. خوشبختانه در مرحله پلی‌آف حاشیه‌ای نداشتیم و شرایط خوب است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی به بازی‌های کشور‌های اسلامی اعزام می‌شود؟ گفت: قطعا اعزام می‌شود. ما لیستی ۵۰ نفره را به بازیی‌های آسیایی داده‌ایم. افراد این لیست یا ملی‌پوش بوده‌اند یا در ترکیب تیم جوانان هستند. البته تیم جوانان به AVC کاپ می‌رود.

داورزنی در مورد تعیین تکلیف میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های آسیا گفت: ارومیه با بدهی‌های خود را پرداخت کند، چند ماه این بحث‌ها مطرح بود و جلسه‌ای هم با دوستان شورای ارومیه داشتیم، قرار بود عددی را مشخص کنند تا مدیرعامل باشگاه بدهی را پرداخت کند، اما این هنوز عملیاتی نشده است و ما هم، چون وقت نداریم، مجبوریم که محل میزبانی را برای باشگاه‌ها تغییر بدهیم. تمام سعی فدراسیون این بود که با توجه به جایگاه خاص ارومیه در والیبال این مشکل حل شود، اما فدراسیون روز شنبه محل میزبانی را تعیین تکلیف می‌کند و به آسیا هم اعلام می‌کنیم.

او در مورد احتمال حابه‌جایی میزبانی اصفهان و ارومیه در مسابقات جام باشگاه‌ها و نوجوانان آسیا گفت: مسابقات نوجوانان مرداد است و زمان داریم، اما اردیبهشت باشگاه هاست و زمان نداریم. فرصتی که آسیا به ما داد، تمام شده، اما ریش گرو گذاشتیم و فرصت گرفتیم. با این حال شنبه تصمیم می‌گیریم.

داورزنی در مورد عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال هم گفت: با فرایندی که اتفاق افتاد مشکل دارم و آن را به نفع ورزش کشور نمی‌دانم. فوتبال ما دل مردم را شاد کرد و بدون دردسر به جام جهانی رفت، اما یکدفعه به هر دلیلی هقای عزیزی خادم عزل شد. هیات رئیسه اختیار تصمیم‌گیری دارند، اما این مدل رفتار را مناسب ورزش کشور نمی‌دانم. دوستان می‌توانستند در فضای مناسب تری اگر ابهام یا سوالی داشتند، دنبال کنند حتی مجمع فوق العاده بگذارند. فوتبال در التهاب به سر می‌برد و در شرایطی که باید آماده جام جهانی شویم الان سرمربی و بازیکنان تیم ملی در بلاتکلیفی هستند. امیدوارم هر چه زودتر دوستان مجمع تعیین تکلیف کنند و فوتبال از این بی‌ثبانی خارج شود.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد حمله روسیه به اوکراین و تحریم قهرمانی جهان والیبال توسط برخی از کشور‌ها و موضع ایران نیز گفت: سازمان‌های بین‌المللی در این مورد تصمیم می‌گیرند. اینکه ما وارد بازی غرب و شرق شویم به نفع ورزش کشور نیست، چون جنبه سیاسی این بحث‌ها بیشتر است و جامعه بین‌المللی هر تصمیمی در مورد محل برگزاری مسابقات بگیرند، تابع هستیم.

وی افزود: با اصل موضوع حمله به کشور‌ها مخالفم و امیدواریم اوکراین و روسیه خویشتنداری کنند. ورزش به عنوان زبان مشترک همه ملت‌ها و پیام‌آور صلح و دوستی می‌تواند به این موضوع کمک کند. البته بعید می‌دانم محل مسابقات عوض شود. ما هنوز برای بازی‌های والیبال زمان داریم و فکر می‌کنم قصه روسیه و اوکراین طی چند هفته آینده مشخص می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: داورزنی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی