تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

باشگاه پرسپولیس از استقلال شکایت می‌کند

باشگاه پرسپولیس پس از اظهارات اخیر استقلالی‌ها درباره بحث سربازی دو بازیکن آبی‌پوش و کشیده شدن پای وحید امیری به این جنجال، قصد دارد از باشگاه رقیب شکایت کند.

کد خبر: ۱۲۳۰۶۰
۱۷:۵۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

باشگاه پرسپولیس از استقلال شکایت می‌کند

دیدارنیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل اظهارات اخیر استقلالی‌ها از آن‌ها به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.

مصطفی لشگری درمورد اظهارات اخیر استقلالی‌ها در بحث سربازی دو بازیکن این تیم اظهار داشت: در روز‌های اخیر مدیران و معاون باشگاه استقلال بار‌ها درمورد بحث سربازی بازیکنان پرسپولیس و معافیت قانونی وحید امیری دخالت و اظهارنظر‌های عجیب و غریب کرده‌اند. برای ما جای تعجب دارد و مایه تاسف است که این افراد به خودشان اجازه می‌دهند به راحتی با اسم بردن از بازیکنان ما در امور تیم پرسپولیس دخالت کنند. این افراد به چه حقی اجازه چنین کاری به خودشان می‌دهند؟ از روزی که بحث سربازی دو بازیکن این تیم مطرح شده حتی یک اظهار نظر هم از مقامات و مدیران پرسپولیس پیدا نمی‌کنید چرا که این موضوع برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ اهمیتی نداشته و ندارد. آن وقت این افراد به چه حقی راجع به بازیکن پرسپولیس صحبت می‌کنند؟

وی افزود: واقعا جای تعجب دارد چرا تا این اندازه پیشکسوتان و مدیران استقلال در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت کرده و به خودشان اجازه می‌دهند در این مورد صحبت کنند. معاون حقوقی و مدیران این باشگاه باید پاسخگوی اظهارات و اتهامات‌شان باشند. این دوستان به جای پرداختن به این مسائل به امور باشگاه خود معطوف باشند و از حاشیه‌سازی و مسائلی به این شکل خودداری کنند. گویا آن‌ها به جز مصاحبه کردن و حضور در رسانه‌ها که از ابتدای فصل رویه‌شان بوده، کار دیگری برای انجام دادن ندارند. اعزام بازیکنان استقلال به خدمت مقدس سربازی بحثی است که قانون و سازمان نظام وظیفه درباره اش تصمیم بگیرند. مگر این موضوع دست ما است که استقلالی‌ها علیه پرسپولیس حرف می‌زنند؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: حتی شب گذشته بازیکنان و مربی استقلال اتهاماتی را متوجه پرسپولیس کردند که از کمیته انضباطی می‌خواهیم سریعا به این مسائل ورود کند و با کسی مماشات نکند. قطعا از این اقدام شکایت می‌کنیم و این آقایان باید در کمیته انضباطی پاسخگوی اتهاماتی که به پرسپولیس زدند، باشند. شما اصلا در جایگاهی نیستید که بخواهید راجع به پرسپولیس حرف بزنید.

لشگری با اشاره به اتفاقات داوری دیدار روز گذشته با گل‌گهر توضیح داد: همچنان به روند داوری بازی‌های پرسپولیس معترض هستیم. روز گذشته هم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و این اتفاقات سریالی عجیب است. از ابتدای فصل بار‌ها شاهد ناداوری و اشتباهات داوری علیه پرسپولیس بودیم. برخلاف اینکه برخی تیم‌ها از بحث داوری منفعت برده‌اند، اما تیم ما طبق آمار، اسناد موجود و نظر کارشناسان از ابتدای فصل تاکنون بار‌ها در این مورد ضربه خورده است. همین موضوع سبب شده امتیازات زیادی را از دست بدهیم، اما برخی تیم‌های دیگری از اشتباهات داوری سود برده و امتیازاتی نصیب آن‌ها شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
ببین آقای لشکری شما نمیخواهد نارحت بشید. این آقایان. با دست پا سر شکم. هر جور شد. توپ میزند تو درواز حریف. این حرفها را میزنم که. حواس پرت کنن. ببین. دفاع فجر را سر نگون کردن داور ندید. خطای پنالتی داور ندید اینها همه کار خداداد افشاریان هست. دوستش. با بی آبرو. اخراج کردن اینو هم باید اخراج بشه پس. منتظر چه هستن. داور بدبخت بهش میگن اگر استقلال نبرد داوری تا از لیگ. بهت نمیدن
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی