تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
استاندار خوزستان در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت عنوان کرد؛

شهرستان‌های فاقد پایش تصویری تحت پوشش قرار می‌گیرند/ضرورت تقویت احساس امنیت جامعه

جلسه قرارگاه مقابله با سرقت استان به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و با حضور مدیران متولی در استانداری خوزستان برگزارشد. استاندار خوزستان در این جلسه بر ضرورت تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و استفاده از تجهیزات نوین در این حوزه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۲۳۰۲۳
۱۳:۲۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

شهرستان‌های فاقد پایش تصویری تحت پوشش قرار می‌گیرند/ضرورت تقویت احساس امنیت جامعه

به گزارش دیدارنیوز خوزستان|جلسه قرارگاه مقابله با سرقت استان به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و با حضور مدیران متولی در استانداری خوزستان برگزارشد. استاندار خوزستان در این جلسه بر ضرورت تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و استفاده از تجهیزات نوین در این حوزه تاکید کرد.

وی در این نشست با اشاره به ارتقای سطح امنیت روانی در سطح استان توضیح داد: وقتی احساس امنیت جامعه افزایش یابد منجر به تقویت آسایش جامعه می‌گردد لذا ضرورت دارد با تمهیدات اندیشیده شده محیطی امن، برای خانواده‌ها فراهم آوریم.

استاندار خوزستان با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین به منظور پیشگیری از جرایم مختلف از جمله سرقت اظهار داشت: افزایش سطح امنیت در جامعه نیازمند مجموعه‌ای از اقدامات‌ است که باید در کنار هم سازماندهی شوند هر چند وجود گشت لازم است اما ضرورت دارد از ابزار و تجهیزات نوین و مدرن در این راستا استفاده گردد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری در همه شهرستان‌های استان توضیح داد: شهرستان‌هایی که فاقد پایش تصویری هستند باید در یک زمان‌بندی کوتاه تحت پوشش قرار گیرند.

خلیلیان همچنین بر ضرورت روشنایی پارک‌ها و معابر تاکید کرد.

وی در پایان از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی  تشکر کرد و گفت: در ۲ ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی متولیان امر در زمینه برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است که ضرورت دارد این اقدامات استمرار یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی