تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ادعای گانتز: ایران پهپادهای ارسالی به ونزوئلا را مسلح می‌کند

«بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل، مدعی شد که ایران برای مجهز کردن پهپاد‌های عرضه شده به ونزوئلا به مهمات هدایت‌شونده تلاش می‌کند.

کد خبر: ۱۲۲۸۸۹
۰۸:۴۱ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

ادعای گانتز: ایران پهپادهای ارسالی به ونزوئلا را مسلح می‌کند

دیدارنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شد که ایران برای مجهز کردن پهپاد‌های عرضه‌شده به ونزوئلا به مهمات هدایت‌شونده تلاش می‌کند.

به نقل از رویترز، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شد که ایران برای مجهز کردن پهپاد‌های عرضه شده به ونزوئلا به مهمات هدایت‌شونده تلاش می‌کند.

وی افزود که ارزیابی‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تسلیحات هدایت‌شونده دقیق، از سوی ایران برای این پهپاد‌ها و سایر مدل‌های مشابه در حال تحویل است.

گانتز در جمع رهبران یهودی آمریکایی در بیت‌المقدس عکس‌هایی را نشان داده و گفت که هواپیما‌های بدون سرنشین «مهاجر» ساخت ایران در ونزوئلا هستند.

وی با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس علیه ایران افزود: «می‌توانم به شما بگویم که در دیدار با شرکایمان در اطراف جهان از جمله آفریقا و آمریکای لاتین، نگرانی شدیدی درباره حمایت ایران از تروریسم وجود دارد».

این مقام صهیونیست در ادامه ادعا‌های خود گفت که اگر با ایران توافقی هسته‌ای امضا شود، پایان راه نخواهد بود. لازم است توانایی‌های تهاجمی و مجموعه‌ای از تحریم را در دست داشته باشیم، چرا که شاید ایران چنین توافقی را نقض کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی