تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شولتس به دنبال اقدامات روسیه در شرق اوکراین اعلام کرد

پروژه خط لوله نورداستریم معلق شد

اولاف شولتس صدراعظم آلمان پروژه خط لوله گاز موسوم به نورداستریم ۲ را معلق کرده است. وی گفت که با هماهنگی اتحادیه اروپا و آمریکا به اقدامات روسیه پاسخ خواهند داد.

کد خبر: ۱۲۲۸۵۴
۱۵:۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

پروژه خط لوله نورداستریم معلق شد

دیدارنیوز: صدراعظم آلمان از تعلیق پروژه خط لوله نورداستریم ۲ به دنبال اقدامات روسیه در شرق اوکراین خبر داد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در پایان نشست فوق العاده شورای امنیت این کشور با صدور احکامی با به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری خودخوانده و مردمی دونتسک و لوهانسک موافقت کرد. علاوه بر این، پوتین به همراه رهبران این دو جمهوری مردمی، توافقنامه‌هایی را در خصوص دوستی، همکاری و کمک متقابل امضا کردند که لایحه آن برای تصویب به دومای دولتی فرستاده شد.

به دنبال آن، اولاف شولتس صدراعظم آلمان پروژه خط لوله گاز موسوم به نورداستریم ۲ را معلق کرده است. وی گفت که با هماهنگی اتحادیه اروپا و آمریکا به اقدامات روسیه پاسخ خواهند داد.

شولتس همچنین گفت که ادامه تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از فاجعه در اوکراین ضروری است، ولی با این حال اظهار داشت که موضع ما درباره صادرات تسلیحات به اوکراین بدون تغییر می‌ماند.

صدراعظم آلمان همچنین بر کاهش وابستگی اروپا به انرژی روسیه تاکید کرد و گفت که برلین برای تنوع بخشیدن به منابع جهت تامین و واردات گاز تلاش خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی