تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مبدل‌های حرارتی، سانتریفیوژ‌ها و کاتالیست پالادیوم در صنعت پتروشیمی داخلی سازی می‌شوند

در اولین روز از برگزاری نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی شرکت‌های پتروشیمی خوزستان، اروند و شهید تندگویان تفاهم‌نامه‌های همکاری با خودکار‌های ایرانی امضا کردند.

کد خبر: ۱۲۲۸۲۹
۱۳:۳۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه چهار تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پتروشیمی خوزستان به‌عنوان کارفرما و شرکت‌های طا‌ها قالب توس، فدکو، رایمون سورین پارت، گسترش فناوری خوارزمی به عنوان سازندگان داخلی به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه‌ها بر امکان طراحی و ساخت انواع مبدل‌های حرارتی، سانتریفیوژ‌ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی و همچنین انواع کاتالیست‌ها پیش بینی شده است.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در آئین امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با شرکت‌های داخلی در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی گفت: آنچه در این سال‌ها به عنوان تفاهم‌نامه با شرکت‌های ایرانی امضا کردیم، به مرحله قرارداد و تولید رسیده است و امروز شاهد تولید پی‌وی‌سی کاملا ایرانی توسط پتروشیمی اروند هستیم که علاوه بر نیاز داخل، به کشور‌های دیگر صادر می‌شود.

حسن نشان زاده مقدم ادامه داد: خرسندیم اعلام کنیم تفاهم نامه‌هایی که در نمایشگاه سال ۱۳۹۸ به امضا رساندیم نه تنها به قرارداد تبدیل شده، بلکه به کالا و مواد شیمیایی تبدیل و زنجیره پی‌وی‌سی اروند را به پی‌وی‌سی تماما ایرانی با ۳۶ کاتالیست و مواد شیمیایی ساخت داخل رسانده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطر نشان کرد: داخلی سازی پوشش دهی آند و کاتد، تجهیزات فناوری برتر، تامین قطعات برج‌ها و کمپرسور‌ها بخشی از تفاهم نامه‌هایی بود که اینجا امضا شد و امروز به کالا تبدیل شده است و امیدواریم تفاهم‌نامه‌هایی که امروز امضا می‌کنیم نیز به زودی به قرارداد و کالا تبدیل شود.

در این آئین چهار تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی در زمینه‌های ساخت مبدل و قطعات برج‌ها، ساخت کمپرسورها، تجهیزات کنترل فشار و مبدل‌های صفحه‌ای به امضا رسید.

همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با شرکت‌های دانش بنیان طا‌ها قالب توس، کیمیا لوتوس شیمی، همگام صنعت ایستا اهواز و شیمی پژوهان تفاهم‌نامه‌های همکاری در زمینه ساخت کاتینگ روتر‌های کاتر‌های پلیمری، ساخت مواد نگهدارنده کولینگ تاور، مهندسی معکوس و ساخت پمپ‌های کولینگ مجتمع و روغن داغ واحد و ساخت کاتالیست پالادیوم بر پایه کربن امضا کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی