تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آل‌کثیر حاضر به انجام عمل جراحی نیست

مهاجم جنوبی اعتقاد دارد رباط صلیبی اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری دارند. عیسی آل کثیر با همین شرایط فعلی نیمی از زمان قرارداد دوساله‌اش را با محرومیت و مصدومیت پشت سر گذاشته و باید دید یحیی در مورد این بازیکن به تصمیم گیری خواهد رسید یا نه.

کد خبر: ۱۲۲۷۵۰
۰۸:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

آل‌کثیر حاضر به انجام عمل جراحی نیست

دیدارنیوز: عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس هیچ تمایلی به عمل جراحی ندارد.

آل کثیر که مدت‌ها از زمان آسیب دیدگی اش می‌گذرد همچنان راضی به جراحی نیست و اعتقاد دارد رباط صلیبی اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری دارند.

این مهاجم خوزستانی که در بازی با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، در پایان بازی لنگ لنگان و با کمک هم تیمی‌های خود ورزشگاه را ترک کرد. در ادامه پس از معاینه‌های فراوان تشخیص داده شد که دچار پارگی رباط شده، اما پس از چند روز فیلمی از تمرینات او در دزفول منتشر شد و جالب این که مربی بدنساز او تاکید داشت که رباط عیسی پاره نشده است.

همین موضوع کافی بود تا عیسی به تهران برگشته و مدعی شود آسیب دیدگی او جدی نیست و به زودی می‌تواند بازی کند! جالب این که جواب آزمایش دوم MIR نیز تغییر نکرد، اما آل کثیر همچنان از انجام عمل جراحی طفره رفته و معتقد است مصدومیت او نیاز به جراحی ندارد.

هرچه هست عیسی به گونه‌ای این وضعیت را مدیریت کرد تا از لیست پرسپولیس خارج نشود و این روز‌ها نیز به صورت جسته و گریخته در تمرینات حاضر می‌شود. جالب این که یحیی گل محمدی نیز به شکل قاطع تصمیمی در مورد مهاجم تیمش نگرفته و در چند نشست خبری در مواجه با سوالات خبرنگاران به ذکر این نکته که "تمرینات او بیشتر اختصاصی بوده و هنوز فکر می‌کنم به جوابی که خودش باید برسد، نرسیده. " بسنده کرد تا تاکید کند هنوز در مورد عیسی تصمیم نهایی را نگرفته است. آن هم در شرایطی که خود عیسی تاکید دارد می‌تواند خود را به هفته‌های پایانی بهار ۱۴۰۱ برساند.

در مجموع این یک واقعیت است که عیسی آل کثیر با همین شرایط فعلی نیمی از زمان قرارداد دوساله‌اش را با محرومیت و مصدومیت پشت سر گذاشته و باید دید یحیی در مورد این بازیکن به تصمیم گیری خواهد رسید یا نه.

منبع: طرفداری
برچسب ها: عیسی آل کثیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی