تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

وضعیت جوی جاده‌های کشور/ پلیس: زمان مناسبی برای سفر نیست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در جاده‌ها ۲۱ استان کشور خبر داد و اعلام کرد این ایام زمان مناسبی برای سفر نیست.

کد خبر: ۱۲۲۵۷۵
۱۴:۵۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

وضعیت جوی جاده‌های کشور

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از تردد روان در اکثر جاده‌های کشور است و تنها در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های واصله حاکی از کاهش حدود ۹ درصدی تردد در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه در روز قبل است. با این وجود با توجه به وضعیت جوی و بارش‌ها لازم است رانندگان و مسافران توجه داشته باشند که این روز‌ها زمان مناسبی برای سفر نیست و اگر قصد هر نوع سفر غیرضروری دارند، آن را به زمان دیگری موکول کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، سمنان، تهران، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس گزارش شده است. برخی از محور‌های استان‌های گیلان، قم، ایلام و خوزستان نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به شرایط رانندگی در برف و باران گفت: رعایت فاصله طولی مناسب و رانندگی با سرعت مطمئنه از الزامات شرایط بارندگی است. همچنین در شرایط برفی لازم است رانندگان حتما زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند. علاوه بر آن توصیه همیشگی پلیس این است که قبل از آغاز سفر وضعیت ایمنی خودرو و همچنین سلامت تجهیزات گرمایشی وسایل نقلیه مورد ارزیابی قرار بگیرد. اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن نیز مورد دیگری است که باید پیش از آغاز سفر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتما با این شماره تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی