تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آل‌ثانی: توافق با ایران به نفع همه است

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر گفت که رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته‌ای ایران به سود همه طرف‌ها خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۲۵۲۲
۱۱:۰۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

قطر: توافق با ایران به نفع همه است

دیدارنیوز: وزیر خارجه قطر تاکید کرد که رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته‌ای ایران به سود همه طرف‌ها خواهد بود.

به نقل از النشره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در نشستی در مؤسسه سلطنتی روابط بین‌الملل "چتم هاوس" انگلیس گفت که رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته‌ای ایران به سود همه طرف‌ها خواهد بود و امیدواریم که بعد از این توافق، توافقی میان ایران و کشور‌های عربی خلیج فارس حاصل شود.

وی تاکید کرد: قطر ارتباط قوی با ایران و آمریکا و طرف‌های دیگر درخصوص برجام دارد، ما تلاش می‌کنیم که در پر کردن شکاف‌ها سهیم باشیم، زیرا توافق و مذاکرات با کشور‌هایی درحال برگزاری است که فاصله جغرافیایی زیادی با ایران دارند و این درحالی است که ما در همسایگی ایران زندگی می‌کنیم.

آل ثانی گفت که رسیدن به توافق و رسیدن به تفاهم با مقامات ایرانی به سود کشورش نیز خواهد بود و امیدوار است که بعد از آن تفاهمی منطقه‌ای میان ایران و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس بدست بیاید.

وزیر خارجه قطر در ادامه از همه طرف‌ها خواست که نقشی سازنده و مثبت در تمامی ابتکارعمل‌ها داشته باشند و نسبت به رسیدن به نتایج مثبت در آینده نزدیم ابراز امیدواری کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی