تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حمله شدید زاخارووا به رئیس جمهور اوکراین

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، با حمله شدید به ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، او را فردی گستاخ و سنگدل توصیف کرد.

کد خبر: ۱۲۲۴۷۳
۰۷:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

حمله شدید زاخارووا به رئیس جمهور اوکراین

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، با حمله شدید به رئیس جمهور اوکراین، او را فردی گستاخ و سنگدل توصیف کرد.

به نقل از روسیا الیوم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، با حمله شدید به ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، او را فردی گستاخ و سنگدل توصیف کرد.

زاخارووا روز گذشته (شنبه) پستی را در حساب کاربری خود در تلگرام منتشر کرد که در آن درباره اظهارات زلنسکی توضیح داد که در آن وی گفته بود ساکنان منطقه دونباس در شرق اوکراین آغازگر عملیات در شرق اوکراین هستند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه سعی می‌کنم بدون احساسات سخن بگویم، اظهار داشت: هر چند که در شرایط کنونی (در مورد دونباس) به زحمت می‌توانم جلوی احساسات خود را بگیرم.

وی افزود: باتوجه به این واقعیت تلخ که در چند سال چه تعداد از ساکنان جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوهانسک کشته شده‌اند، فقط فردی سنگدل می‌تواند این گونه در مورد ساکنان منطقه دونباس بگوید که آن‌ها خود تیراندازی می‌کنند.

زاخارووا تاکید کرد که گروه ویژه نظارت سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام کرده که بخش اعظم تیراندازی‌ها در شرق اوکراین توسط نیرو‌های اوکراینی صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی