تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین تصمیم‌های بنزینی برای نوروز ۱۴۰۱

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی این شرکت برای تأمین بنزین مورد نیاز مردم در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

کد خبر: ۱۲۲۴۳۷
۱۴:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

آخرین تصمیم‌های بنزینی برای نوروز ۱۴۰۱

دیدارنیوز ـ کرامت ویس‌کرمی گفت: پیش‌بینی ما این است که تردد در تعطیلات نوروز امسال به مراتب از تعطیلات سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود و روند مصرف بنزین در نوروز پیش رو افزایشی است.

وی افزود: مصرف بنزین کشور در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۹۹، حدود ۱۶ درصد افزایش یافته است و هر چه به روز‌های پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم، این رقم باز هم افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی مناسب فرآورده در انبار‌های نفت کشور و تأمین بنزین نوروزی انجام شده است و از ابتدای اسفند نیز عملیات سرکشی از جایگاه‌های مناطق سی‌وهفت‌گانه آغاز می‌شود.

ویس‌کرمی گفت: مأموران و گروه‌های عملیاتی ما به جایگاه‌های عرضه سوخت مناطق عملیاتی و حوزه ستادی می‌روند و ضمن بررسی مسیر‌های مختلف در کشور، نواقص و کاستی‌ها را بررسی، پیگیری و برطرف می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم برای تعطیلات نوروز که شروع عملیاتی آن روز ۲۵ اسفندماه است، آمادگی کامل داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه بازدید جایگاه‌های عرضه سوخت کشور طبق رویه سال‌های گذشته انجام می‌شود، تأکید کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا در سال‌های گذشته با محدودیت و ممنوعیت تردد روبرو بودیم، اما امیدواریم در نوروز ۱۴۰۱ گلگشت‌های نوروزی خود را فعال کنیم.

ویس کرمی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه برنامه‌ریزی برای اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تیم‌های بازرسی به مناطق مختلف کشور را انجام می‌دهیم تا آمادگی کامل جایگاه‌ها را احراز کنند و با توجه به افزایش تعداد سفرها، بتوانیم خدمات خوبی را در بحث سوخت‌رسانی در ایام نوروز پیش‌رو ارائه کنیم.

وی گفت: پیش‌بینی ما این است که نوروز امسال متفاوت با سال‌های قبل است و اگر محدودیت‌های کرونایی نداشته باشیم، مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی پیش‌رو، روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره وضع عرضه سوخت هوایی در کشور گفت: تولید ما در داخل کشور، بیش از نیاز است. روزانه حدود ۴ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع می‌شود که این رقم در ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا، بیشتر می‌شود و به میانگین روزانه تا ۵ میلیون لیتر نیز افزایش می‌یابد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی