تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

پروتکل‌ها و شرایط جدید برای سفر‌های هوایی اعلام شد

حسن خوشخو، سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری پروتکل‌ها و شرایط جدید برای سفر‌های هوایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۲۱۴۱۳
۰۹:۴۶ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

پروتکل‌ها و شرایط جدید برای سفر‌های هوایی اعلام شد

دیدارنیوز ـ حسن خوشخو، سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون و ورود به پیک ششم کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط و پروتکل‌های جدید بهداشتی را برای انجام سفر‌های هوایی داخلی و خارجی ابلاغ کرد که از روز گذشته به همه ایرلاین‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های جدید بهداشتی لازم الاجرا هستند، افزود: بر این اساس ظرفیت پذیرش مسافر در پرواز‌های داخلی تا ۶۰ درصد باید کاهش پیدا کند و همه مسافران و کروی پروازی به استفاده از ماسک در حین پرواز ملزم شدند که البته این پروتکل بیشتر تاکید بر اجرای همان پروتکل‌هایی است که تا امروز اجرا می‌شدند.

خوشخو با بیان اینکه بر اساس آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ کرده، کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد تا دو هفته آینده اجرا خواهد شد، ادامه داد: داشتن کارت واکسن برای انجام پرواز‌های داخلی و خارجی الزامی است و همه مسافران باید هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشد در غیر این صورت بر اساس پروتکل‌های ابلاغیه برای اینکه بتوانند از این خدمات استفاده کنند باید تست منفی پی سی آر ارائه دهند.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همچنین در ابلاغیه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا آمده است انگلستان که پیش از این با توجه به شیوع ویروس کرونا در فهرست کشور‌های پرخطر قرار گرفته بود از این فهرست خارج شده و ممنوعیت سفر برای آن برداشته شده است بنابراین پرواز‌های خارجی به و از انگلستان مانند دیگر کشور‌ها با رعایت با پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی