تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خوزستان با کمک نخبگان متحول می‌شود/خوزستان سرزمین فرصت‌هاست

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف گفت: با کمک نخبگان به دنبال ایجاد تحول در اقتصاد و کسب و کار در خوزستان هستیم.

کد خبر: ۱۲۱۱۶۸
۱۱:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان، دکتر آقارضا فتوحی در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان خوزستان بیان کرد: خوزستان را بیش از این می‌توان آباد کرد لذا در این مسیر نیاز به کمک نخبگان و کارشناسان داریم.

وی با بیان اینکه خوزستان سرزمین فرصت‌ها است و منابعی دارد که در کمتر جایی از دنیا وجود دارد اظهار داشت: انسان‌هایی که اثرگذار باشند و به ایده خود پافشاری کنند باعث پیشرفت و توسعه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اظهار داشت: در راستای جهش تولید باید نسبت به گذشته اقدامات بیشتری با تلفیق صنعت کشاورزی و خدمات در استان خوزستان صورت گیرد و با نوآوری فعالیت‌های اقتصادی را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد منابع کشور در خوزستان وجود دارد اظهار داشت: خوزستان اولین استان کشاورزی کشور است و استانی است که ۷۰ درصد مایحتاج غذایی کشور از مرز‌های آن وارد می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه خوزستان پتانسیل بالایی دارد ادامه داد: مرز‌های مشترکی بین خوزستان با کشور‌های حوزه خلیج فارس وجود دارد به همین منظور باید به فکر فعالیت بیشتر در بازار‌های این کشور‌ها باشیم، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و عراق پتانسیلی برای فعالیت‌های تجاری هستند.

وی گفت: کشت و صنعت نیشکر باید در بخش صنایع پایین دستی بیشتر فعالیت کند و از آبی که مصرف می‌کند در بخش‌های دیگر نیز استفاده نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: ۳۲ درصد از آب‌های جاری کشور در خوزستان است و باید به بهره برداری بهینه از آب در استان بیشتر توجه داشت.

وی گفت: جنگ تحمیلی باعث عقب ماندگی در خوزستان شد به همین دلیل باید یک تکاپوی جدی در استان برای پیشرفت خوزستان انجام شود.

در این همایش از نخبگان حوزه تولید و صنعت خوزستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی