تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
تمجید خبرنگار استرالیایی از عملکرد شاگردان اسکوچیچ

ایران پرچمدار فوتبال آسیا است

پل ویلیامز خبرنگار استرالیایی پس از صعود زودهنگام و مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانی قطر اعلام کرد تیم ملی کشورمان پرچمدار فوتبال آسیا است.

کد خبر: ۱۲۰۱۸۰
۰۹:۵۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

جام جهانی قطر

دیدارنیوز: یک خبرنگار استرالیایی به رکورد جدیدی که تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی رقم زد، واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (پنجشنبه) با برتری یک بر صفر خانگی مقابل عراق در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا، در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها صعودش به مرحله پایانی جام جهانی را قطعی کرد و رکورددار سریع‌ترین صعود به جام جهانی در تاریخ فوتبال آسیا شد.

پل ویلیامز خبرنگار استرالیایی در واکنش به رکوردی که تیم ملی ایران شب گذشته از خود به ثبت رساند، در حساب توئیتری‌اش نوشت: «آیا تیم ملی استرالیا زیرنظر پیم فربیک در فاصله ۲ یا ۳ هفته مانده به پایان مسابقات بود که موفق شد صعودش به جام جهانی ۲۰۱۰ را قطعی کند؟ در هر صورت، موفقیت خارق‌العاده‌ای از ایران باعث شد تا صعودش را خیلی زود قطعی کند. آن‌ها پرچمدار فوتبال آسیا هستند».

تیم ملی فوتبال استرالیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ در فاصله دو هفته مانده به پایان آن رقابت‌ها، صعودش را به مرحله پایانی آن دوره جام جهانی قطعی کرده بود.

تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه A دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا است، با این پیروزی تبدیل به سیزدهمین تیم صعود کننده و چهاردهمین تیم حاضر در جام جهانی شد. تاکنون به غیر از قطرِ میزبان، تیم‌های آلمان، دانمارک، برزیل، بلژیک، فرانسه، صربستان، کرواسی، اسپانیا، سوئیس، انگلیس، هلند، آرژانتین و ایران بلیت سفر به قطر را رزرو کرده‌اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی