تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آغاز تمرینات تیم‌ملی امید در ابهام

با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری اردو، مسئولان تیم امید برای آغاز تمرینات و اعلام نفرات دعوت شده منتظر اعلام نظر مهدوی‌کیا هستند که این روز‌ها همچنان در آلمان حضور دارد.

کد خبر: ۱۱۹۹۵۵
۱۱:۲۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

مهدوی کیا

دیدارنیوز: زمان دقیق برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان با وجود آغاز تعطیلات فیفادی مشخص نشده است.

قرار بود تیم ملی فوتبال امید کشورمان همزمان با برگزاری اردوی تیم بزرگسالان در فیفادی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با حضور نفرات لیگ برتری برگزار کند. همچنین با توجه اینکه رقابت‌های لیگ یک هم در هفته آینده تعطیل می‌شود قرار بود نفرات حاضر در این لیگ هم در یک مینی کمپ زیرنظر مهدی مهدوی‌کیا و دستیارانش تمرین کنند تا کیفیت آن‌ها هم برای حضور در تیم امید مورد بررسی قرار بگیرد.

با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری این اردو، مسئولان تیم امید برای آغاز تمرینات و اعلام نفرات دعوت شده منتظر اعلام نظر مهدوی‌کیا هستند که این روز‌ها همچنان در آلمان حضور دارد.

ملی پوشان زیر ۲۳ سال کشورمان آبان امسال با کسب سه برد مقابل نپال، لبنان و تاجیکستان به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات که از ۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ازبکستان برگزار می‌شود را به دست آوردند. مهدوی‌کیا چند روز پس از آخرین دیدار تیمش در مرحله مقدماتی به آلمان رفت و در شرایطی که حدود ۹۰ روز از آن مسابقات می‌گذرد تاکنون به کشورمان بازنگشته است که شاید مهم‌ترین دلیل این موضوع امضاء نشدن قرارداد وی و دستیارانش باشد.

باید از مدیران فدراسیون فوتبال هم که این روز‌ها تمام تمرکز خود را برای تدارک برگزاری جشن صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ به جام جهانی ۲۰۲۲ به کار گرفته‌اند هم این سوال را مطرح کرد به چه دلیلی هرچه سریع‌تر تکلیف قرارداد اعضای کادرفنی تیمی را که قرار است سال آینده در بازی‌های آسیایی هانگژو و قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا حاضر شود مشخص نمی‌کنند تا شاید این تیم با مشخص شدن تکلیف خود بتواند حضور قدرتمندانه‌ای در این دو تورنمنت مهم داشته باشد؟

مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر حتی مراحل اخذ ویزای سرمربی تیم امید و دستیاران خارجی‌اش را هم انجام دادند و باید دید چه زمانی اختلاف‌نظر بین سرمربی و مدیران فدراسیون در بحث قراردادی به اتمام می‌رسد تا مهدوی‌کیا و دستیارانش ضمن بازگشت از هامبورگ، ضمن معرفی بازیکنان دعوت شده به اردو تمرینات این تیم را آغاز کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی