تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

محرم و سپاهان، یک پایان تلخ؟ + فیلم

قهرمان چند دوره لیگ برتر این روزها در وضعیت بغرنجی به سر می‌برد و شکست‌های پیاپی همه را در اصفهان کلافه کرده. آیا محرم نویدکیا به آخر خط رسیده است؟

کد خبر: ۱۱۹۹۱۸
۰۶:۰۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

محرم و سپاهان، یک پایان تلخ؟

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: برای هواداران و دست‌اندرکاران باشگاه سپاهان اصفهان، پایان بازی در هفته شانزدهم به معنی استقبال از تعطیلات زمستانی لیگ برتر نبوده و شکست در مقابل مس رفسنجان وضعیت پیچیده و سختی را برای زردهای اصفهان ایجاد کرده است. بعد از ثبت ششمین شکست این تیم در لیگ امسال، انگار همه تعریف و تمجیدهایی که از سال گذشته پیرامون او شکل گرفت جای خود را به تردید داده و این روزها محرم نویدکیا تنهاتر از همیشه است.

شاید از نگاه کلان فوتبالی بهتر باشد که سپاهان همچنان پای اسطوره باشگاه و سرمربی فعلی خود بایستد و در همان مسیری برود که استقلال و پرسپولیس رفته‌اند. به هر حال پرسپولیس به هر ترتیبی که بود یحیی گل‌محمدی را بالای سر تیمش آورد و استقلال هم فرهاد مجیدی را به هر شکل ممکن نگه‌داشت تا در اوج مسائل و مصائب این دو باشگاه، باز هم دو تیم پرطرفدار در بالای جدول بمانند و مدعی باشند و به این ترتیب دلخوشی هواداران سرخابی از بین نرود.

در مورد سپاهان نیز کمابیش همین شرایط بوده و فصل قبل حتی امکان کسب قهرمانی برای محرم نویدکیا نیز قابل تصور بود اما در این فصل ماجرا تغییر کرده است. حالا محرم نویدکیا به خاطر شکست‌هایی که خود او نیز مسئولیت آن را بر عهده گرفته، روی لبه تیغ اخراج ایستاده و ممکن است به زودی خبرهای ناخوشایندی از اصفهان برسد. باشگاه سپاهان با اینکه همواره به خاطر ثبات مدیریتی و محافظه‌کاری‌اش شهرت داشته اما در ماه‌های اخیر به دلیل تغییراتی که در مدیریت کارخانجات فولاد مبارکه رخ داده و فشاری که بر مدیریت باشگاه یعنی شخص محمدرضا ساکت وجود دارد ممکن است حرکات رادیکال و دور از ذهنی برای این باشگاه رخ دهد.

از اصفهان خبر می‌رسد که مدیران شرکت فولاد مبارکه از وضعیت فعلی به هیچ وجه راضی نیستند و نتایج به دست آمده را اصلا متناسب با بودجه‌ای که به باشگاه تزریق شده نمی‌دانند. از طرفی هواداران تندمزاج این تیم نیز ظاهرا دو دسته شده‌اند و در سه روز اخیر زور مخالفان ادامه حضور نویدکیا بیشتر شده و به همین دلیل حتی ممکن است محمدرضا ساکت نیز برای آرام کردن اوضاع پا روی احساسات خود بگذارد و به همکاری با کادر فنی فعلی خاتمه دهد.

در اصفهان حتی به شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است کادر فنی نویدکیا شاهد اضافه شدن یک دستیار کاربلد از ایتالیا یا آلمان باشند نیز کسی توجه نمی‌کند چون ظاهرا خود نویدکیا نیز اعتقادی به ضعف تیم دستیارانش ندارد و بنابراین ورود دستیار جدید نیز محتمل نیست. موضوعی که با نگاه برخی از اطرافیان تیم سازگار نیست و ظاهرا عده‌ای معتقدند که علیرضا مرزبان، محمود کریمی و رحمان احمدی بیش از آنکه دستیاران خوب و قوی برای محرم باشند به خاطر رفاقت با او و البته حرف‌شنوی کامل از سرمربی‌ در این سمت قرار گرفته‌اند!

با این اوصاف به نظر می‌رسد قصه سپاهان و نویدکیا پایان خوشی نداشته باشد و حتی تا پایان فصل نیز به درازا نکشد. از نگاه برخی از نزدیکان تیم، محرم نویدکیا نیز در برخی موارد به شدت یکدنده و انعطاف‌ناپذیر است و با افزایش فشارها و برای اینکه دستکم احترامش در باشگاه باقی بماند ممکن است تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم و پایان تعطیلات، از سرمربی‌گری سپاهان استعفا کند!

شاید این تلخ‌ترین پایان برای همکاری او و سپاهان باشد اما بررسی جوانب باشگاه و حال و هوای هواداران این تیم نشان می‌دهد که یک پایان تلخ بهتر است تلخی بی‌پایان خواهد بود. آیا محرم با پای خودش از سپاهان می‌رود؟  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی