تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
نظرسنجی فاکس‌نیوز برای انتخابات ۲۰۲۴؛

اکثر آمریکایی‌ها به «بایدن» رای نمی‌دهند

عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باعث شده تا نظرسنجی‌ها به ضرر او رقم بخورد. در نظرسنجی شبکه «فاکس‌نیوز»، مشخص شد که ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی تمایلی به رأی دادن به بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ ندارند.

کد خبر: ۱۱۹۹۰۹
۱۵:۵۶ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

آمریکا

دیدارنیوز: طبق جدیدترین نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «فاکس‌نیوز»، ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی تأکید کردند که تمایلی به رأی دادن به بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ ندارند.

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی شبکه آمریکایی «فاکس‌نیوز»، شش نفر از هر ۱۰ آمریکایی تصریح کردند که تمایلی به رأی دادن به «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده ندارند و اگر امروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شود، تمایل دارند به فردی غیر از بایدن رأی دهند.

طبق این گزارش، در پایان اولین سال ریاست‌جمهوری بایدن، نگرانی‌های اقتصادی در بین مردم آمریکا در مقایسه با یک سال قبل بیشتر شده است و بسیاری از مردم آمریکا بر این باورند که همه‌گیری کرونا تحت کنترل درنیامده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه فاکس‌نیوز، میزان رضایتمندی آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن در بحث اقتصادی و همه‌گیری کرونا کاهش داشته است و در مجموع بیش از نیمی از رأی‌دهندگان آمریکایی از عملکرد کلی جو بایدن ناراضی هستند.

بر اساس این گزارش، ۵۴ درصد از آمریکایی‌ها در یکصدمین روز از آغاز به کار بایدن بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا در ماه آوریل سال گذشته میلادی (۲۰۲۱)، از او رضایت داشتند و کاهش هفت درصدی میزان محبوبیت وی از آوریل به بعد تنها به واسطه کاهش محبوبیت وی در بین هم حزبی‌های دموکراتش بوده است که حمایت آن‌ها از ۹۵ درصد در آوریل به ۸۵ درصد در حال حاضر کاهش یافته است.

این گزارش همچنین می‌افزاید که میزان محبوبیت بایدن در بین جمهوری‌خواهان و طرفداران احزاب مستقل از ماه آوریل تاکنون حدود یک تا دو درصد تغییر کرده است.

بر اساس گزارش فاکس‌نیوز، میزان محبوبیت بایدن در ماه ژوئن به ۵۶ درصد رسید و در ماه نوامبر ۲۰۲۱ به ۴۴ درصد کاهش یافت و میزان محبوبیت فعلی بایدن در حال حاضر به میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» در دوران ریاست‌جمهوری‌اش در سال ۲۰۱۸ رسیده است که تنها ۴۵ درصد آمریکایی‌ها از وی حمایت می‌کردند و ۵۳ درصد از عملکرد وی ناراضی بودند.

نظرسنجی فاکس‌نیوز همچنین نشان می‌دهد که میزان محبوبیت «کامالا هریس» معاون بایدن از رئیس‌جمهور آمریکا نیز پایین‌تر است و تنها ۴۳ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد وی راضی هستند و ۵۴ درصد دیگر از عملکرد وی ناراضی هستند.

نتایج جدیدترین بررسی‌های فاکس‌نیوز نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از نحوه مدیریت بایدن در بحث همه‌گیری کرونا ناراضی هستند که این نارضایتی در اوایل سال ۲۰۲۱ تنها ۳۴ درصد بوده است.

از طرف دیگر، ۵۴ درصد آمریکایی‌ها از نحوه عملکرد بایدن در سیاست خارجی و ۵۸ درصد از نحوه عملکرد وی در بحث اقتصاد و ۵۹ درصد از نحوه عملکرد وی در بحث امنیت مرزی ناراضی هستند.

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از سوی فاکس‌نیوز، ۷۳ درصد از آمریکایی‌ها تصریح کردند که اوضاع اقتصادی ضعیف است که این آمار در دسامبر سال گذشته ۶۶ درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، ۸۵ درصد از آمریکایی‌ها در خصوص تورم ابراز نگرانی کردند و ۴۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، سیاست‌های دولت را عامل وضع اقتصادی نامناسب آمریکا می‌دانستند و ۴۲ درصد، همه‌گیری کرونا را علت نامساعدی وضع اقتصادی توصیف کردند.

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها، بیش از دو سوم آمریکایی یا همان ۶۹ درصد از آن‌ها بر این باورند که همه‌گیری کرونا به هیچ عنوان تحت کنترل درنیامده است که در مقایسه با ماه گذشته میلادی، افزایش ۱۳ درصدی داشته است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، تعداد رأی‌دهندگان آمریکایی که گفته‌اند در انتخابات ۲۰۲۴ از فردی به غیر از بایدن حمایت خواهند کرد، بیش از آن‌هایی بوده‌اند که همین نظر را درباره باراک اوباما و دونالد ترامپ داشته‌اند.

طبق این گزراش، ۳۶ درصد از آمریکایی‌ها تصریح کرده‌اند که مجدداً بایدن را انتخاب می‌کنند و ۶۰ درصد گفته اند که در انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری آمریکا به بایدن رأی نخواهند داد و این در حالی است که ۵۴ درصد از آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۰ گفته بودند که در انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری آمریکا از باراک اوباما حمایت نخواهند کرد و ۵۶ درصد در ژانویه ۲۰۱۸ گفتند که در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا به ترامپ رأی نخواهند داد.

طبق نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز، ۲۱ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی تأکید کردند که قطعاً در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بایدن را انتخاب خواهند کرد و ۴۴ درصد دیگر تأکید کردند که قطعاً از فردی غیر از بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا حمایت خواهند کرد.

نظرسنجی فاکس‌نیوز در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۶ تا ۲۹ دی ماه) انجام گرفته است و شامل مصاحبه تلفنی با یکهزار و یک رأی‌دهنده ثبت شده آمریکایی با درصد خطای مثبت و منفی سه درصد می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی