تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ویزیت بیش از ۹۰۰ نفر بصورت رایگان توسط پزشکان متخصص جهادی در بخش غیزانیه

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان داشت: بمناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) طرح بزرگ ویزیت رایگان ویژه اهالی شریف بخش غیزانیه انجام شد.

کد خبر: ۱۱۹۶۸۳
۰۹:۳۳ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان داشت: بمناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) طرح بزرگ ویزیت رایگان ویژه اهالی شریف بخش غیزانیه انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در تشریح جزئیات اجرای این طرح، اظهار داشت: در این طرح بزرگ و جهادی، بالای ۹۰۰ نفر بصورت رایگان ویزیت شدند.

این مقام مسئول افزود: پزشکان متخصص داخلی، گوش و حلق و بینی، چشم، ارتوپدی، اطفال، تغذیه، دندانپزشکی، اورولوژی، شنوایی سنجی و نیز زنان و زایمان حضور داشتند.

مردانی ادامه داد: این برنامه جهادی در مرکز بهداشت غیزانیه واقع در روستای غیزانیه بزرگ و با استقبال گرم و نظم بسیار خوب اهالی شریف غیزانیه انجام شد.

وی در پایان با اشاره به ارگان‌هایی که در این اردوی جهادی همکاری داشتند، گفت: بخشداری غیزانیه، شرکت فولاد خوزستان، حوزه مقاومت بسیج ۴ مشترک سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، گروه جهادی شهید فرجوانی، موسسه خدمات درمانی بسیجیان، بسیج جامعه پزشکی و گروه جهادی راه خدا در این امر جهادی پا به پای مدافعان سلامت مرکز بهداشت شرق اهواز بودند که جا دارد از آنان تقدیر و تشکر کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی