تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اکران رایگان فیلم‌ها برای بانوان در روز مادر لغو شد

محمدقاصد اشرفی، رییس هیات مدیره انجمن سینماداران اعلام کرد: طرح اکران رایگان فیلم‌های سینمایی برای بانوان در روز ولادت حضرت فاطمه (س) لغو شد.

کد خبر: ۱۱۹۶۵۱
۱۵:۲۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

لغو اکران رایگان فیلم‌ها برای بانوان در روز مادر

دیدارنیوز: محمدقاصد اشرفی، رییس هیات مدیره انجمن سینماداران اعلام کرد: در شرایط فعلی برای وزارت ارشاد و سازمان سینمایی امکان حمایت از این طرح وجود ندارد و به همین دلیل طرح فروش بلیت رایگان برای بانوان در سوم بهمن‌ماه منتفی شده است.

ساعتی قبل از سوی انجمن سینمادار‌ها خبری منتشر شد مبنی براینکه «با توجه به پیشنهاد سازمان سینمایی که هزینه‌ی سالن‌داران و صاحبان فیلم را پرداخت می‌کند و نیز با موافقت شورای صنفی نمایش، سینما‌ها فردا سوم بهمن ماه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برای بانوان رایگان خواهد بود.»

دقایقی بعد از انتشار این خبر، محمدرضا صابری، سخنگوی انجمن سینماداران اعلام کرد: با توافق شورای صنفی و سازمان سینمایی بنا بود فردا یکشنبه سوم بهمن ماه سینما‌های سراسر کشور به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها برای بانوان رایگان باشد، اما این طرح از طرف وزارت ارشاد با مخالفت مواجه شد؛ بنابرین فردا یکشنبه سوم بهمن ماه سینما‌ها به روال عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی