تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازیکن گران‌قیمت پرسپولیس در لیست خروجی‌ها؟

رضا اسدی در نیم فصل اول لیگ برتر نتوانست انتظارات یحیی گل محمدی را برآورده کند و این روزها شایعات جدایی یا معاوضه او با بازیکنی دیگر به اوج رسیده است.

کد خبر: ۱۱۹۵۸۶
۱۱:۲۴ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

رضا اسدی

دیدارنیوز: بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی مالی هم به سود سرخ‌ها خواهد بود.

یحیی گل محمدی در نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن است تا ضعف‌های تیمش را برطرف کند، اما از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری برای صدور رضایتنامه رقم‌های عجیبی را مطرح کرده اند سرمربی سرخ‌ها بحث معاوضه چند بازیکن تیمش را مطرح کرده است.

طی روز‌های اخیر خبر‌های زیادی در خصوص پیشنهاد معاوضه بازیکنان پرسپولیس با برخی از بازیکنان لیگ برتری منتشر شده است، اما نکته جالب توجه ذکر شدن نام رضا اسدی در تمامی این خبر‌ها است.

هافبک سرخ‌ها در ابتدای فصل با سرو صدای زیاد به پرسپولیس پیوست، اما هرگز موفق نشد نمایش درخشان خود در سایپا و تراکتور را تکرار کند تا به صورت کامل از تفکرات فنی یحیی گل محمدی بیرون برود.

اینطور که به نظر می‌رسد سرخ‌ها در نیم فصل به صورت جدی به دنبال معاوضه رضا اسدی با یکی از گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی هستند. بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی مالی هم به سود سرخ‌ها خواهد بود.

ابتدای فصل برخی از منابع خبری رقم قرارداد رضا اسدی را بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد برای یک فصل عنوان کردند که رقم ۲۰ میلیارد کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما اگر همان مبلغ ۱۰ میلیارد را هم در نظر بگیریم سرخ‌ها با رقم ۵ میلیاردی که باید برای نیم فصل دوم به اسدی پرداخت کنند می‌توانند پول رضایت‌نامه دو بازیکن لیگ برتری را پرداخت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی