تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فوتبال گیت (۴۲)

آغاز نیم فصل دوم زیر سایه کرونا

فوتبال گیت عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی که به متن و حواشی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران می‌پردازد. در این قسمت او به استقبال هفته شانزدهم لیگ برتر رفته است.

کد خبر: ۱۱۹۵۵۹
۰۹:۲۱ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

آغاز نیم فصل دوم زیر سایه کرونا

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: در حالی که سه هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر با انجام تمام بازی‌های هر هفته در یک روز برگزار شد، اما به دلایلی آغاز نیم فصل دوم و هفته شانزدهم لیگ برتر قرار است در چند روز انجام گیرد.

استقلال ـ هوادار

برخورد آبی‌ها، شاید زمانی دیگر...

قرار بود هفته شانزدهم لیگ برتر با رقابت دو مهاجم سابق استقلال که یکی در حال حاضر سرمربی آبی شان تهرانی است و دیگری سکاندار هوادار تهران است آغاز شود که به دلیل ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا به زمان دیگری موکول شد. در خصوص تعداد کرونایی‌های استقلال که باعث لغو دو دیدار این تیم در جام حذفی و لیگ برتر شد شائبه‌هایی مطرح شد به طوری که برخی بازیکنان این تیم که شایعه مثبت شدن تست آن‌ها مطرح شده بود در فضای مجازی این موضوع را تکذیب کردند. به هر صورت کرونا اولین دیدار نیم فصل دوم را به چهارشنبه آتی یا شاید زمانی نامعلوم موکول کرده است، دستکم تا وقتی که تکلیف کرونا در استقلال مشخص شود.

سپاهان ـ مس

بقای زردپوشان در کورس یا صعود مس به جمع بالانشینان

تیم سختکوش و باکیفیت مس رفسنجان در حالی میزبان سپاهان است که با پیروزی در این دیدار ضمن اینکه می‌تواند خودش را باز هم به رتبه‌های بالای جدول نزدیک کند، سپاهان را تا حدی از گردونه مدعیان خارج خواهد کرد. شاگردان نویدکیا که هفته گذشته با شکست برابر آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفتند باید همه توانشان را به کار گیرند تا در کورس قهرمانی لیگ باقی بمانند. در هفته گذشته و پس از حذف سپاهان از جام حذفی زمزمه‌هایی مبنی بر نارضایتی برخی از بازیکنان این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ها شنیده شد و به نظر می‌رسد اگر سپاهان نتواند در این مسابقه نتیجه مطلوبی بگیرد وارد حواشی و بحران‌های درون تیمی هم خواهد شد.

به هر صورت از دو تیم مس و سپاهان که دو مربی جنتلمن و باکیفیت را روی نیمکت دارند انتظار یک بازی زیبا و تاکتیکی می‌رود.

پرسپولیس ـ فولاد

تقابل فوتبال مالکانه یحیی با سبک کیروشی نکونام

پرسپولیس پس یک نمایش فوق العاده در اصفهان برابر ذوب آهن که به نظر اکثر کارشناسان بهترین عملکرد سرخ پوشان تا اینجای فصل بود و صعود سه گله به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، حالا در آخرین دیدار خود پیش از تعطیلات نیم فصل در تهران از فولاد خوزستان میزبانی می‌کند. تقابل تیم نکونام که به ارائه فوتبال کیروشی معروف است برابر پرسپولیس که سبک بازی مالکانه دارد می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. در روز‌های گذشته اخباری مبنی بر مبادله یکی دو بازیکن دو تیم در نیم فصل به خصوص شیمبا شنیده شد که این نکته هم می‌تواند روی بازی این دو تیم تاثیرگذار باشد.

پرسپولیسی‌ها هر چقدر هفته گذشته از پیروزی تیم‌شان خشنود شدند از شنیدن اخبار مشکلات مالی و مدیریتی و حتی استعفای یحیی گل‌محمدی آزرده خاطر هستند و باید دید مدیریت جدید باشگاه می‌تواند مشکلات مالی و زمین تمرین این تیم را حل کند یا خیر. مدیر عامل جدید وعده داده که تا ۲۴ ساعت آینده پول به بازیکنان تزریق کند.

آلومینیوم ـ پدیده

تداوم موفقیت‌های رسول یا شگفتی‌سازی سیدعباسی

آلومینیوم اراک که عملکرد فوق العاده‌ای در نیم فصل اول داشت و هفته گذشته با شکست سپاهان در ضربات پنالتی موفق به صعود در جام حذفی شد این هفته در دیداری که روی کاغذ ساده به نظر می‌رسد مقابل تیم قعرنشین مشهدی خواهد رفت. شاگردان خطیبی اگر در این مسابقه هم بتوانند مسیر خوب خود را ادامه دهند با توجه به بازی سخت سپاهان می‌توانند امیدوار باشند که باز هم به رتبه سوم جدول برسند. از طرف دیگر داوود سید عباسی اگر می‌خواهد تیمش را در لیگ برتر نگه دارد و در اولین سال حضورش در لیگ برتر به عنوان سرمربی سقوط یک تیم را در کارنامه نداشته باشد راهی جز پیروزی در اراک ندارد، کاری که اگر چه غیرممکن نیست، اما به شدت سخت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی