تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

درخواست هزاران نفر از کارکنان وزارت میراث فرهنگی برای اصلاح حقوق

جمعی از کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با راه‌اندازی کارزاری خواستار اصلاح حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه شدند.

کد خبر: ۱۱۹۴۷۳
۱۶:۴۰ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

 

درخواست هزاران نفر از کارکنان وزارت میراث فرهنگی برای اصلاح حقوق

 

دیدارنیوز:  جمعی از کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با راه‌اندازی کارزاری خواستار اصلاح حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه شدند.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشته شده و بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:

«همان گونه که استحضار دارید اشل حقوقی وزارت فعلی (سازمان قبلی) در تمامی سه حوزه در مقایسه با سایر وزارتخانه‌های مستقر در دولت محترم بسیار پایین بوده و در شرایط سخت تورمی حال حاضر که گرانی و هزینه‌های جانبی تأمین معاش و اداره زندگی امان کارکنان سایر دستگاه‌های دولتی را بریده، تیر خلاصی بر پیشانی خادمان بی‌ادعای میراث فرهنگی نشانده؛ چراکه تأمین زندگی یک خانواده ۴ یا ۶ نفره با حقوقی معادل متوسط ۵میلیون تومان، آن هم بدون هیچ‌گونه مزایا و بهره‌مندی مانند اضافه‌کاری، رفاهیات، حق مأموریت، سختی کار و... که می‌توانست حقوق ناچیزمان را اندکی ترمیم نموده و التیامی بر زخم نداریمان باشد؛ لذا از آن مقام عالی عاجزانه استدعا داریم در راستای تقویت انگیزه کارکنان در انجام امور محوله اداری همچون همیشه و کمک به تأمین هزینه‌های سرسام‌آور زندگی امروزی و حفظ بنیان خانواده و ترغیب و تشویق کارکنان به انجام وظایف محوله در سایه تکریم اربابان رجوع و تقویت سلامت اداری ایشان، دستورات لازم جهت پیگیری موضوع یکسان‌سازی قراردادها، افزایش و همسان‌سازی حقوق و پرداخت مزایای کارکنان وزارتخانه تحت امرتان را مبذول فرمایید.

اینجانبان امضاکنندگان ذیل، کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قبلاً از حسن نظر و عنایت ویژه حضرت‌عالی به خدمت‌گذاران دغدغه‌مند وزارت تحت امرتان کمال سپاس و قدردانی را دارد.»

این کارزار تا تاریخ ۲۴ بهمن در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۲۲۷۸۹) در حال جمع‌آوری امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی