تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چرا «اسکوچیچ» توپ را به زمین رسانه‌ها انداخت؟

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اختلاف با مهدی طارمی و برطرف شدن این مساله پرحاشیه، به تازگی در گفتگویی تلویزیونی برخی مشکلات خود را به گردن رسانه‌های ایرانی انداخته است.

کد خبر: ۱۱۹۴۷۱
۱۶:۰۰ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

تیم ملی ایران

دیدارنیوز: مصاحبه سرمربی تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر، بحث‌های تازه‌ای را در فوتبال ما راه انداخته است.

مصاحبه دراگان اسکوچیچ با یکی از رسانه‌های کرواسی درباره تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی، ماه‌ها به محل بحث و نزاع در فوتبال ایران تبدیل شد.

این مصاحبه تا جایی پیش رفت که توئیت مهدی طارمی، به عنوان پاسخی به ادعای اسکوچیچ ارزیابی شد و به این ترتیب، مهاجم شاخص تیم ملی برای دو بازی مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم دعوت نشد.

حالا که آب‌ها آسیاب افتاده و طارمی و سرمربی تیم ملی دوباره به هم رسیدند، اسکوچیچ با حضور در شبکه ۳ سیما مدعی شد رسانه‌ها در ایران صحبت‌هایش را به شکلی اشتباه بازتاب دادند.

در همان زمان، اما رسانه‌های ایرانی سراغ رضا چلنگر رفته بودند و از او تقاضا کردند، اصل مصاحبه اسکوچیچ را به درستی برای همه ترجمه کند.

آنچه چلنگر از مصاحبه اسکوچیچ ترجمه کرد عینا به شرح زیر است:

فوتبالیست‌های ایرانی به شکل انفرادی، بازیکنان تکنیکی، جا افتاده و به لحاظ جسمانی مقاوم تری هستند و در سطح برجسته و قابل توجهی قرار دارند. آنچه تا حدوی دچار کمبودش هستند و می‌بینم که فضای زیادی برای پیشرفت در آن دارند، در خصوص توانایی تاکتیکی است. در زمینه تاکتیک پذیری هنوز آنقدر خوب نیستند، ولی وقتی به یک برنامه دراز مدت نگاه می‌کنیم، این را می‌توان به آن‌ها آموزش داد و به این شکل سطح فوتبال ایران هم می‌تواند پیشرفت کند. اروپایی‌ها از دیرباز به لحاظ تاکتیکی جلوتر بودند و از آنجایی که ایران بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا دارد، آرام آرام این مساله هم در حال تغییر است.

چرا «اسکوچیچ» توپ را به زمین رسانه‌ها انداخت؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی