تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اصولگرایان فاقد اعتماد به‌نفس هستند

یک روزنامه‌نگار و تحلیلگر گفت: وقتی اصولگرایان وارد دولت می‌شوند، آنجا سر و کارشان به افکار عمومی می‌افتد و با مخاطب و بازخورد‌های اجتماعی مواجه می‌شوند، آن وقت است که دچار فقدان اعتماد به نفس می‌شوند. در نتیجه این فقدان اعتماد به نفس نیازمند تایید از سوی مردم و نهاد‌های غیراصولگرا هستند.

کد خبر: ۱۱۹۳۶۱
۰۸:۲۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

اصولگرایان ایران

دیدارنیوز: یک روزنامه‌نگار و تحلیلگر با اشاره به دعوت تعدادی بلاگر به وزارت ورزش و جوانان دولت اصولگرا، در مورد توسل جستن اصولگرایان به روش‌هایی از این دست گفت: «اصولگرایی در ذات خود با تکیه بر رانت و حمایت‌های خاص حاکمیتی و به نوعی دوپینگ همیشه کنشگری داشته است.»

فیاض زاهد افزود: «این جریان خود را هیچ‌وقت نیازمند به توجیه‌گری یا آماده‌سازی ذهنی مخاطب نمی‌دیده و با تکیه بر این رانت‌ها در مسابقات یک‌طرفه شرکت کرده است. اصولگرایان در اشغال پست‌ها محدودیت‌ها و تهدید‌های امنیتی نداشته‌اند و از آنجا که عموما به نهاد‌های انتصابی نزدیک هستند، به افکار عمومی هم پاسخگو نبوده‌اند. اساسا هیچ نیازی نمی‌بینند که سرنوشت خود و تحلیل عملکردشان را به داوری افکار عمومی بسپارند و به همین دلیل ضعیف بار آمده‌اند.»

به گزارش مدارا، فیاض زاهد ادامه داد: «در واقع شبیه به گیاهان گلخانه‌ای هستند. آن‌ها وقتی در شرایط طبیعی قرار بگیرند به سرعت نابود می‌شوند. در برابر آن‌ها نیرو‌های سیاسی دیگر؛ چه اصلاح‌طلب، چه نیرو‌های منتقد دیگر، چه اپوزیسیون داخل و خارج از نظام، لازم دارند برای حضور در رقابت‌ها و کنش‌های سیاسی از افکار عمومی مدد بگیرند. وقتی اصولگرایان با این ویژگی وارد دولت می‌شوند، آنجا سر و کارشان به افکار عمومی می‌افتد و با مخاطب و بازخورد‌های اجتماعی مواجه می‌شوند، آن وقت است که دچار فقدان اعتماد به نفس می‌شوند. در نتیجه این فقدان اعتماد به نفس نیازمند تایید از سوی مردم و نهاد‌های غیراصولگرا هستند.»

برچسب ها: اصولگرایان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی