تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری مرزی در خوزستان

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با توجه به موقعیت مرز‌های آبی و خاکی خوزستان، سرمایه‌گذاری مرزی به سمت خوزستان هدایت شود.

کد خبر: ۱۱۸۹۵۳
۲۱:۰۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: آقارضا فتوحی معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان رتبه نخست برخورداری از منابع نفت و گاز، رتبه دوم در صنعت فولاد و صنایع وابسته در کشور و رتبه برتر تولید محصولات کشاورزی را دارد، اما رتبه اشتغال خوزستان متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

او افزود: در شهر آغاجاری طبق آمار‌های گفته شده، ۲۷.۵ درصد بیکاری وجود دارد که حتی این آمار بیشتر هم هست، اما چاه‌های فراوان نفت در کنار این شهرستان وجود دارد و هیچکس حاضر به سرمایه گذاری در این شهرستان نیست.

فتوحی تصریح کرد: شرکت شستا، به جای سرمایه گذاری در جا‌های دیگر، در این شهرستان سرمایه گذاری کند؛ زمین، امکانات و منابع در این راستا آماده است. این موضوع شامل شهر‌های دیگر استان مانند اندیکا، مسجدسلیمان، آبادان، ایذه، هفتکل و هویزه نیز می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان می گوید: در بحث اشتغال، مشکلات فراوانی وجود دارد و از نمایندگان توقع داریم که نتیجه این جلسه، به دست رئیس جمهور و رئیس مجلس کشور رسیده شود.

این مقام مسئول گفـت: اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، توسعه زراعت چوب و چوب‌ورزی با استفاده از زهاب نیشکر، طرح جامع نخیلات و راه‌اندازی مجدد واحد‌های صنعتی راکد و تملک شده توسط بانک‌ها، توسعه شیلات و اجرای طرح توسعه ۲ هزار و ۸۰۰ هکتاری صنایع پایین‌دستی پتروشیمی را از شما نمایندگان خواستار هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی