تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

قابلیت جدید واتس‌اپ به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

دیجیاتو نوشت یکی از ویژگی‌های جدیدی که احتمالا به زودی به دست کاربران واتس‌اپ خواهد رسید، ثبت واکنش روی پیام‌هاست که اشاره به آن در جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن در پلتفرم iOS مشاهده شده است.

کد خبر: ۱۱۸۹۱۱
۱۴:۰۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

قابلیت جدید واتساپ

دیدارنیوز ـ وب‌سایت WABetaInfo تصویری از نسخه جدید بتای واتساپ iOS منتشر کرده که گزینه Reactions Notifications را در منوی تنظیمات برنامه نشان می‌دهد. این ویژگی در نسخه ۲۲.۲.۷۲ واتساپ رویت شده، اما هنوز به طور کامل پیاده‌سازی نشده است.

این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تعیین کند که بابت دریافت واکنش‌ها هم نوتیفیکیشن بگیرد یا نه. این اعلان به‌صورت جداگانه برای چت‌های خصوصی یا گروه‌ها قابل تنظیم است. با توجه به اضافه شدن این گزینه به بخش تنظیمات واتساپ، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خود این ویژگی به‌زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

واتساپ به ادغام شدن با پلتفرم‌های متا ادامه می‌دهد؟

قابلیت ثبت واکنش احتمالا مشابه قابلیتی است که چند وقت پیش به تلگرام اضافه شد و پیش‌تر در پلتفرم‌های متا از جمله فیسبوک و اینستاگرام وجود داشت. نزدیک‌تر شدن قابلیت‌های واتساپ و سایر پلتفرم‌های متا احتمالا بی‌ارتباط به برنامه مارک زاکربرگ برای ادغام این پلتفرم‌ها نیست.

متا قبلا با موفقیت سیستم پیام‌رسانی فیسبوک و اینستاگرام را ادغام کرده بود. با این کار امکان ارسال پیام از پلتفرم اول به دوم و بالعکس فراهم شد. با این حال مشخص نیست که این شرکت چه زمانی پلتفرم واتساپ را با این سیستم‌ها یکپارچه می‌کند، چون بسیاری از کاربر‌ها مایلند که این پیام‌رسان از بقیه سرویس‌های متا جدا باشد.

یکی از ویژگی‌های دیگری که احتمالا در آینده به پیام‌رسان واتساپ اضافه خواهد شد، قابلیت پخش پیام‌های صوتی حتی در صورت خروج از صفحه چت است. در حال حاضر پیام‌های صوتی تنها زمانی که در صفحه چت حضور دارید، پخش می‌شوند و اگر از صفحه بیرون بیایید، نمی‌توانید به ادامه پیام‌ها گوش کنید. این ویژگی اخیر به نسخه بتای ۲.۲۲.۳.۱ این پیام‌رسان در اندروید اضافه شده است.

قابلیت جدید واتساپ

برچسب ها: واتس‌اَپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی