تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بسته شدن ۴ جاده در غرب کشور به خاطر بارندگی‌

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی در چندین مسیر جاده‌ای از شب گذشته خبر داد و اعلام‌کرد: آبگرفتگی شدید موجب انسداد چهار مسیر ارتباطی در غرب کشور شده است.

کد خبر: ۱۱۸۸۶۵
۱۰:۳۳ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

بسته شدن ۴ جاده در غرب کشور

دیدارنیوز ـ بارندگی‌های سیل آسا از روز گذشته منجر به انسداد چندین مسیر ترانزیتی در غرب کشور شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، از روز گذشته محور یاسوج - چرام واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

همچنین محور پاتاوه - دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته تا اطلاع بعدی، به دلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی کافی مسدود شد.

وضعیت در کیلومتر ۱۲ محور آزادراه پل زال- خرم آباد واقع در استان لرستان نیز بحرانی است و به دلیل آبگرفتگی شدید و نبود ایمنی کافی از روز گذشته تا اطلاع بعدی، این مسیر نیز مسدود شده است.

بر اساس این گزارش، محور مهاباد- پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد.

بر اساس این خبر، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۱۷۲ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری نشان می‌دهد که بارندگی‌های شدید موجب کاهش ۸.۳ درصدی تردد در راه‌های برون شهری در شبانه روز گذشته شده است.

اکنون در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه بارش پراکنده برف و باران گزارش شده و آزادراه‌های تهران- شمال و قزوین- رشت نیز بدون بارندگی گزارش شده است.

آخرین وضعیت محور‌های شمالی نیز از تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت خبر می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی