تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بسیج ستاد مقابله با کرونا برای تکمیل روند واکسیناسیون

سرپرست فرمانداری شوشتر بر بسیج همه اعضای ستاد مقابله با کرونا و دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل روند واکسیناسیون علیه کووید۱۹ تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۸۸۲۴
۱۶:۱۷ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: پوشش واکسیناسیون علیه کووید۱۹ و دوز سوم در شهرستان شوشتر در برخی مناطق مطلوب و از درصد قابل قبولی برخوردار است، اما در چند نقطه باید تلاش بیشتری برای اقناع مردم جهت تکمیل واکسیناسیون صورت بگیرد.

وی افزود: وضعیت شیوع گونه‌های مختلف ویروس کرونا در مدت اخیر به وضعیت پایداری رسیده که باید با تکمیل واکسیناسیون در جامعه و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حفظ آن کمک کنیم.

وی با اشاره به لزوم ترغیب مردم به انجام و تکمیل واکسیناسیون اذعان کرد: باید از طریق اقدامات فرهنگی و تشویقی معدود افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند را به انجام این عمل مشتاق کرد تا سطح سلامت جامعه و مردم ارتقاء یابد. علاوه بر آن باید کسانی که نوبت‌های قبلی واکسن را دریافت کردند و نوبت سوم واکسن آن‌ها فرا رسیده، با سرعت بیشتری برای آن اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شوشتر همچنین افزایش مراکز واکسیناسیون را در برخی مناطق مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی به هر دلیل برای انجام واکسیناسیون به سطح شهر مراجعه نکنند، بنابراین باید با ایجاد مراکز واکسیناسیون حتی به صورت موقت در بخش‌ها و روستاها، این اقدام را برای مردم عزیز آسان‌تر کنیم.

گفتنی است، دکتر دهدشتی چهارشنبه شب با حضور در شهرک علم الهدی و شهرک اندیشه از دو مرکز انجام واکسیناسیون کووید۱۹ که با همکاری مجموعه علوم پزشکی و بسیج در حال فعالیت‌اند بازدید و در جریان روند کار آن‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی