تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
توتواسپورت مدعی شد؛

یوونتوس پول زیادی برای «سردار» هزینه نمی‌کند/ فرصت طلایی برای لیون!

نشریه «توتو اسپورت» چاپ تورین ایتالیا اعلام کرد باشگاه یوونتوس از جذب دائمی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ مطمئن نیست و می‌خواهد این بازیکن ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

کد خبر: ۱۱۸۸۱۸
۱۰:۱۷ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

یوونتوس

دیدارنیوز: باشگاه یوونتوس قصد ندارد با مهاجم ایرانی زنیت قراردادی دائمی امضا کند.

نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه یوونتوس از جذب دائمی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ مطمئن نیست و می‌خواهد این بازیکن ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

این درحالیست که قرارداد آزمون با زنیت تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. در مقابل باشگاه لیون دو بار با سردار آزمون وارد مذاکره شده و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد.

با این شرایط لیون دوباره فرصتی طلایی دارد تا سردار آزمون را جذب کند. این باشگاه فرانسوی قراردادی ۴ و نیم ساله برای جذب ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ آماده کرده است.

اگرچه آلگری این بازیکن ایرانی را درنظر دارد، ولی سران باشگاه یوونتوس نمی‌خواهند مبلغ بالایی را برای دستمزد این بازیکن پرداخت کنند و قصد امضای قرارداد بلندمدت با او را ندارند.

البته فقط لیون با این اقدام یوونتوس سودمند نشده بلکه باشگاه نیوکاسل نیز می‌تواند از این فرصت به دست آمده به نفع خود استفاده کند.

باشگاه زنیت به دنبال جانشینی مناسب برای آزمون است و می‌خواهد با فروش ستاره ایرانی اش ملبغ بیشتری را درآمدزایی کند. در آخرین خبر باشگاه لیون در سومین پیشنهاد مبلغ خرید آزمون را به ۶ میلیون یورو افزایش داد.

منبع: فارس
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی