تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آیا طلا ارزان می‌شود؟

هر مثقال طلا در حالی تا روز دوشنبه تا ۵ میلیون تومان ریزش کرد که روز سه شنبه به دلیل مخابره نشدن اخبار مثبت از مذاکرات و افزایش قیمت دلار، مجدد راه گرانی را در پیش گرفت.

کد خبر: ۱۱۸۷۸۵
۱۴:۵۴ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

 

آیا طلا ارزان می‌شود؟

 

 

دیدارنیوز: هر مثقال طلا در حالی تا روز دوشنبه تا ۵ میلیون تومان ریزش کرد که روز سه شنبه به دلیل مخابره نشدن اخبار مثبت از مذاکرات و افزایش قیمت دلار، مجدد راه گرانی را در پیش گرفت. این در حالی است که عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه معتقد است که در شرایط نوسانات قیمتی، مردم برای سرمایه گذاری کوتاه مدت وارد این بازار نشوند.

هر مثقال طلا که طی سه روز نخست ابتدای هفته شاهد ارزانی ۶۰۰ هزار تومانی بود، روز سه شنبه به ۵ میلیون و ۲۶۰ هزارتومان رسید. در چنین شرایطی که بازار طلا و سکه تحت تاثیر اخبار به شدت دچار نوسان است، چنین نوساناتی می‌تواند به افرادی که بدون اطلاع به این بازار وارد شده و اقدام به خرید و فروش می‌کنند، آسیب بزند.

با توجه به وضعیت فعلی و انتظار افراد برای رسیدن اخبار مثبت از وین باعث شده چندان در بازار خبری نباشد و بیشتر افراد دست به فروش بزنند. اما سوال اصلی این است که این نوسانات تا کی ادامه دارد و آیا شرایط حال حاضر، زمان مناسبی برای خرید طلا و سکه است یا خیر؟

دلیل ریزش سنگین طلا و سکه

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: ریزش سنگینی که ما در چند روز ابتدای هفته در بازار طلا و سکه شاهد بودیم، به مسائل سیاسی و اخباری که از وین مخابره می‌شود، برمی‌گردد.

عبادالله محمدولی ادامه داد: در کنار مخابره اخبار واقعی از مذاکرات وین و نتایج آن، گاهی خبرسازی‌هایی می‌کنند و شدت این کار را بالا می‌برند با علم به اینکه مقدمات کار است و اتفاق خاصی نیفتاده است.

سکوت برجامی در بازار طلا و سکه

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: این خبرسازی‌ها باعث شده که ما ریزش شدیدی را طی چند روز گذشته در بازار داشته باشیم.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی