تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احمدی نژاد در ترکیه چه می‌کند؟

محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور پیشین کشور امروز به ترکیه می‌رود.

کد خبر: ۱۱۸۷۷۳
۱۲:۳۱ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

احمدی نژاد در ترکیه چه می‌کند؟

 

 

دیدارنیوز: محمود احمدی نژاد هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت ایران  است. محمود احمدی نژاد برای دریافت دیپلم افتخار به ترکیه سفر کرد.

نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد ادامه داد: “این سفر به دعوت دانشگاه بیلکنت استانبول انجام می‌شود و قرار است در این دانشگاه به رئیس جمهور اسبق ایران دکترای افتخاری اهدا شود.”

احمدعلیرضا بیگی نماینده مجلس در این باره گفت: «عصر امروز آقای احمدی نژاد به همراه سید مجتبی ثمره هاشمی و علی اکبر جوانفکر به استانبول سفر خواهد کرد و بنده هم ایشان را در این سفر همراهی می‌کنم.»

این نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد ادامه داد: “این سفر به دعوت دانشگاه بیلکنت استانبول انجام می‌شود و قرار است در این دانشگاه به رئیس جمهور اسبق ایران دکترای افتخاری اهدا شود.”

وی افزود: «این سفر دو روزه است و با توجه به آقای احمدی نژاد در ترکیه محبوبیت بالایی دارند برنامه‌های مختلفی هم به جهت دیدار با ایرانیان مقیم ترکیه و دیدارهای دیگری تدارک دیده شده است.»

احمدی نژاد چندی پیش نیز به دبی سفر کرد و در اکسپوی دبی حاضر شد که این حضور با حواشی زیادی همراه بود.

منبع: تیترکوتاه 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی