تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم به دانشکده‌ها واگذار شد

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ در مقاطع مختلف توضیحاتی ارایه داد.

کد خبر: ۱۱۸۶۹۷
۱۴:۰۳ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم

دیدارنیوز ـ این معاونت با اشاره به این که خبری که در خصوص مجازی برگزار شدن تمامی امتحانات دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مقاطع مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، صحیح نیست، اعلام کرد: طبق نامه‌ای که از طرف دانشگاه به دانشکده‌ها ابلاغ شده است، هر دانشکده‌ای بر اساس وضعیت خوابگاه‌ها و تعداد دانشجویان ورودی مجاز است که بخشی از آزمون‌های پایان دوره را صرفا برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار کند.

همچنین در مورد سایر دانشجویان، یعنی ورودی‌های ۹۹ و ماقبل، تمامی آزمون‌های پایان دوره و پایان ترم به صورت حضوری برگزار می‌شود و خبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مورد تایید معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیست.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی