تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۶۶ نماینده به وزیر بهداشت درباره گرانی دارو تذکر دادند

نمایندگان مجلس به وزیر بهداشت درباره گرانی شدید دارو تذکر دادند. عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۶۶ نماینده به وزیر بهداشت درباره گرانی دارو را قرائت کرد.

کد خبر: ۱۱۸۶۹۶
۱۳:۵۸ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

دارو

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۶۶ نماینده به وزیر بهداشت درباره گرانی دارو را قرائت کرد.

روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر صمت؛ درباره علت عدم فعال سازی معدن زغال سنگ شهرستان رودبار.
- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۶۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ درباره ضرورت مدیریت صحیح دارو‌های بیماران مختلف، گرانی شدید دارو، همچنین تذکر این نماینده به وزیر نیرو؛ درباره لزوم نظارت بر بارگزاری‌ها بر روی زاینده رود.
- تذکر معین الدین سعیدی نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند به همراه ۵۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ درباره ضرورت بازنگری در دستورالعمل ممنوعیت پرداخت ساعت مازاد بر ۲۴ ساعت تدریس نیرو‌های خرید خدمات.
- تذکر عباس گلرو نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه به وزیر علوم؛ لزوم رسیدگی به عملکرد غیرقابل قبول پارک فناوری استان سمنان.
- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم رسیدگی به کیفیت و مشکلات دستگاه‌های دیالیز ساخت داخل.
- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره علت لغو امتیاز حرکت قطار ۴ ستاره نوین از رشت به مشهد و بالعکس و لزوم تسریع در رسیدگی بر وضعیت جاده مرگبار خمام و خشکبیجار.
- تذکر یعقوب رضا زاده نماینده سلماس به وزیر امور خارجه و وزیر کشور؛ درباره ضرورت فعال نمودن و کارگروه مرزی ایران و ترکیه در خصوص رسیدن به موافقتنامه رسمی برای بازگشایی بازارچه مرزی کوه رشت شهرستان سلماس و بازارچه مرزی کچلیک در استان وان ترکیه.
- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر صمت؛ درباره لزوم رسیدگی به گرانی خودرو و اقلام معیشتی.
- تذکر احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره علت به کارگیری مدیران ناکارآمد در دولت سیزدهم.
- تذکر سارا فلاحی نماینده ایلام، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره لزوم آغاز به کارگیری عملیات اجرایی راه آهن ایلام- حوزه شمالی.
- تذکر علی رضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به وزرای اقتصادی و صمت؛ درباره ضرورت ساماندهی به بازار سرمایه و لزوم نظارت بر شهرک‌های صنعتی به خصوص شهرک صنعتی شیراز.
-تذکر امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ درباره ضرورت جلوگیری از کاهش مزایای بیمه‌ای و حقوق معلمان طرح خرید خدمات آموزش و پرورش.
-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به وزرای کار و بهداشت؛ درباره ضرورت ارتقاء درمانگاه شبانه روزی در شهرستان ساوجبلاغ به درمانگاه پلی کلینیک، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان درباره ضرورت ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نظرآباد به درمانگاه پلی کلینیک، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و کار؛ لزوم تسریع در احداث بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان هشتگرد، همچنین به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص رسیدگی به مشکلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد.
- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره ضرورت توجه به تخصص در انتصاب مدیران ارشد دولتی.
- تذکر محمدرضا احمدی به وزیر راه و شهرسازی درخصوص ضرورت ترمیم و بهسازی راه‌های سانحه خیز روستایی به خصوص جاده رشت به سنگر.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی