تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
انتقاد شدید رئیس جمهور آمریکا از ترامپ؛

بایدن: با حمله به کنگره، می‌خواستند انتخابات ۲۰۲۰ را بدزدند

رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از دونالد ترامپ گفت: امروز اینجا هستیم تا در برابر نیرو‌هایی در آمریکا بایستیم که خواستار ارزش دادن به قدرت به جای اصول و قوانین هستند، نیرو‌هایی که به دنبال کودتا بودند، کودتا علیه عزم قانونی و مشروع مردم آمریکا، علیه کسانی که اتهامات بی پایه و اساسی را درباره تقلب مطرح کردند تا انتخابات ۲۰۲۰ را از مردم بدزدند.

کد خبر: ۱۱۸۶۳۸
۱۰:۲۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

آمریکا

دیدارنیوز: رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی یورش مرگبار طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه سال گذشته را تلاش برای کودتا توصیف کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در سخنرانی در آتلانتا ضمن اشاره به یورش مرگبار طرفداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز ۶ ژانویه، این حمله را تلاشی برای کودتا توصیف کرد و گفت: ناآرامی‌های خشونت آمیز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ از سوی رئیس جمهور سابق شکست خورده تحریک و تقویت شد، کسی که قصد داشت با خشونت در انتخاباتی به پیروزی برسد که در واقع در صندوق‌های رای شکست خورده بود.

وی در ادامه افزود: آن‌ها قصد داشتند عزم و اراده گروهی از اوباش را تحمیل کنند، نتایج یک انتخابات آزاد و منصفانه را باطل کنند و برای نخستین بار در تاریخ آمریکا، مانع از انتقال مسالمت آمیز و آرام قدرت شوند. آن‌ها شکست خوردند و ناکام ماندند، ولی پیروزی دموکراسی قطعی نشده است.

بایدن اظهار داشت: برای همین است که امروز اینجا هستیم تا در برابر نیرو‌هایی در آمریکا بایستیم که خواستار ارزش دادن به قدرت به جای اصول و قوانین هستند، نیرو‌هایی که به دنبال کودتا بودند، کودتا علیه عزم قانونی و مشروع مردم آمریکا، علیه کسانی که اتهامات بی پایه و اساسی را درباره تقلب مطرح کردند تا انتخابات ۲۰۲۰ را از مردم بدزدند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی