تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
انتقاد بازیکن سابق مصر از مرد پرتغالی؛

کی‌روش به مصری‌ها ظلم کرد! +عکس

بعد از شکست فراعنه، کارلوس کی روش به شدت مورد انتقاد مصری‌ها قرار گرفت. احمد حاسم میدو ستاره سابق فراعنه به شدت از کی روش انتقاد و او را مسخره کرد.

کد خبر: ۱۱۸۶۳۲
۰۹:۵۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

مصر

دیدارنیوز: سرمربی سرشناس تیم ملی مصر بعد از باخت مقابل نیجریه به شدت مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته در اولین بازی خود در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ مقابل نیجریه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بعد از این باخت فراعنه، کارلوس کی روش به شدت مورد انتقاد مصری‌ها قرار گرفت. احمد حاسم میدو ستاره سابق فراعنه به شدت از کی روش انتقاد و او را مسخره کرد.

بازیکن سابق تیم ملی مصر در مصاحبه با شبکه «المحور»، گفت: کی روش با گذاشتن محمد صلاح در نوک خط حمله مقابل نیجریه او را گیج کرد. تغییر پست صلاح باعث شد تا او بسیاری از توپ‌ها را از دست دهد و در نتیجه بازیکنان نیجریه فشار زیادی به ما آوردند.

میدو در ادامه با تمسخر کردن مربی پرتغالی، گفت: کی روش اگر نیجریه‌ای بود با تیم ملی مصر در این بازی این کار را نمی‌کرد. او با به کار گیری‌های اشتباه به همه بازیکنان ظلم کرد.

کی‌روش به مصری‌ها ظلم کرد! +عکس

پیشکسوت فوتبال مصر در ادامه انتقاد‌های شدیدش، گفت: دستیاران تیم ملی کجا هستند؟ چرا به کی روش نصیحت نمی‌کنند؟ چرا او را از اشتباهاتی که مرتکب می‌شود آگاه نمی‌کنند. کی روش در این بازی با سیستم اشتباه و به کارگیری بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی به همه بازیکنان و تیم ملی مصر ظلم کرد.

کارلوس کی روش بعد از اتمام بازی با نیجریه به طرف سکو‌های هواداران تیم ملی مصر رفت و با یک هوادار فراعنه وارد درگیری لفظی شد که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی