تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
شب ناآرام در اردوی قرمزها؛

از استعفای صدری تا شایعه حضور یک والیبالی در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس شب گذشته با خبر استعفای مجید صدری از سمت سرپرستی این باشگاه مواجه شد. تنها ساعتی پس از این اتفاق، شایعه حضور داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در باشگاه پرسپولیس مطرح شد که او به این خبر واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۱۸۶۰۹
۰۸:۰۳ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

از استعفای صدری تا شایعه حضور یک والیبالی در پرسپولیس

دیدارنیوز: دلیل استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

سید مجید صدری شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد نامه استعفایش را از سرپرستی باشگاه پرسپولیس تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرده است.

روز گذشته قرار بود سرپرست مستعفی سر‌خ‌پوشان همراه با نماینده کارگزار جدید پرسپولیس با یک شرکت قرارداد جدیدی برای حمایت مالی از این باشگاه امضاء کند، اما جایگاه متزلزل صدری سبب شده طرف مقابل به وی اعلام کند تضمینی برای اجرای تعهدات پرسپولیس در صورت جدایی وی از این باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل از عقد قرارداد صرف نظر کرد. 

اتفاقی که پس از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید چندین بار تکرار شده و مستحکم نبودن جایگاه صدری مانع عقد قرارداد با پرسپولیس و کارگزار از طرف برخی شرکت‌ها شد. پس از اتفاق روز گذشته (سه شنبه) هم صدری تصمیم گرفت از سمت خود استعفاء بدهد. 

این در شرایطی است که سرپرست باشگاه پرسپولیس طبق قول خود به بازیکنان و اعضای کادرفنی قرار بود تا سه شنبه بخش دیگری از مبلغ قرارداد آن‌ها را به حساب‌شان واریز کند، اما این اتفاق رخ نداد.

بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل ۲۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و اکنون با توجه به مشکلات مالی باشگاه و استعفای صدری مشخص نیست این تیم که قرار است پنجشنبه آخرین دیدار خود در دور رفت لیگ برتر را مقابل فجرسپاسی برگزار کند، چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهند داد.

از استعفای صدری تا شایعه حضور یک والیبالی در پرسپولیس

حضورم در پرسپولیس شایعه است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: حضورم در باشگاه پرسپولیس صحت ندارد و شایعه است.

محمدرضا داورزنی درمورد انتشار اخباری مبنی بر حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل اظهار داشت: موضوع حضورم در باشگاه پرسپولیس جدید نیست. دوستان مدتی پیش هم به من لطف داشتند و این پیشنهاد را به من دادند.

وی با بیان اینکه حضورم در باشگاه پرسپولیس صحت ندارد و شایعه است، گفت: فکر می‌کنم در شرایط کنونی جدایی ام از والیبال و حضورم در پرسپولیس منطقی و به سود هیچکس نیست. پیش از این هم نظرم را در این خصوص اعلام کرده‌ام.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه امیدوارم هواداران شرایط را درک کنند، گفت: برای هر دوست و همکاری که به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس انتخاب می‌شود هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند با حمایت هواداران فهیم این باشگاه یک بار دیگر نام ایران را در میادین بین‌المللی بالا ببرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی