تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تولید ۶۷ درصد محصولات سبزی و صیفی خوزستان در دزفول

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: ۶۷ درصد محصولات سبزی و صیفی خوزستان در دزفول تولید می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸۶۰۴
۱۹:۲۹ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با همت فرماندار، اداره راهداری، نمایندگی روغن ایرانول و صنف کامیون داران شهرستان دزفول یک اقدام اساسی در راستای خدمات رسانی به قشر کامیون داران به عنوان عواملی که در بحث اقتصادی و حمل و نقل تأثیر زیادی دارند، انجام شده است.

وی افزود: ۷۰ درصد واردات کشور از طریق بندر امام انجام می‌شود و سهم و میزان کامیون داران در این استان بسیار بالا است به طوری که حدود دو هزار و ۵۰۰ کامیون در دزفول وجود دارد و ضمن اینکه روزانه تعداد زیادی کامیون از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز در دزفول تردد می‌کنند.

فتوحی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که موجب رضایت این قشر می‌شود، موضوع تأمین روغن با نرخ دولتی است که این امر از امروز توسط تولید کننده روغن در دزفول آغاز شده است.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: ۶۷ درصد محصولات سبزی و صیفی استان خوزستان در دزفول تولید می‌شود که این امر باعث شده تا ما نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشیم.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: امروز با حضور معاون استاندار خوزستان و در راستای مساعدت به قشر کامیون داران شهرستان دزفول که در حوزه اقتصاد و حمل و نقل کشور بسیار تأثیر گذار هستند مقداری روغن صنعتی با قیمت کارخانه توزیع شد.

وی تصریح کرد: هشت هزار لیتر «روغن ۱۷ هزار» و «روغن هفت هزار» سهمیه‌ای به دزفول تعلق گرفته است که امروز با نرخ دولتی برای تنظیم بازار بین ماشین‌های سنگین توزیع می‌شود و طی هماهنگی با شرکت تولید کننده قرار است این سهمیه به صورت ماهانه یا دو ماه یک بار برقرار باشد.

فرماندار ویژه دزفول خواستار نگاه ویژه مسئولان به ویژه معاون اقتصادی استانداری به دزفول شد و ابراز امیدواری کرد که این اقدام‌ها تداوم و افزایش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی