تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دیدار وزیر خارجه با اسماعیل هنیه در دوحه

امیر عبداللهیان که به قطر سفر کرده است در ادامه دیدار‌های خود با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در محل سفارت ایران در دوحه دیدار و رایزنی کرد. وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این با تمیم بن حمد، امیر قطر و محمد بن عبدالرحمان وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۱۸۶۰۰
۱۶:۱۲ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

وزیر خارجه

دیدارنیوز: وزیر خارجه کشورمان که به دوحه سفر کرده است با رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد.

به نقل از العالم، حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان که به قطر سفر کرده است در ادامه دیدار‌های خود با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در محل سفارت ایران در دوحه دیدار و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این با تمیم بن حمد، امیر قطر و محمد بن عبدالرحمان وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان در دیدار با امیر قطر با ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان، آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی تجاری و اقتصادی، را مورد بررسی قرار داده و زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود برای گسترش مناسبات دو کشور در حوزه تعاملات اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و ضرورت شکل گیری همکاری‌های فی‌مابین در حوزه اقتصادی با توجه به مزیت‌های موجود در کشورمان را خواستار گردید.

امیر عبداللهیان همچنین با تشریح رویکرد دولت سیزدهم در حوزه روابط با همسایگان، تبادل هیئت‌ها در سطوح عالی دو کشور به منظور رایزنی‌های فیمابین را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار دیدگاه منطقه‌ای و آمادگی جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه تعاملات با کشور‌های منطقه در فرمت‌های دو یا چند جانبه را مورد تاکید قرار داد.

آخرین تحولات گفتگو‌های وین در زمینه رفع تحریم‌های ظالمانه، مسائل و موضوعات مرتبط با افغانستان و یمن نیز از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار بود که امیر قطر نیز دیدگاه کشورش در حوزه این موضوعات را تبیین کرد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر همچنین در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط فی‌مابین و همچنین همکاری‌های دو طرف در حوزه مسائل منطقه، علاقمندی کشورش برای گسترش همکاری‌ها را مورد تاکید قرار داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی