تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

طالبان: هیچ کشوری از خاک ما تهدید نخواهد شد

بلال کریمی، معاون سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در توئیتر اظهار داشت که ادعای «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان صحت ندارد و ما به شدت آن را رد می‌کنیم.

کد خبر: ۱۱۸۵۷۷
۱۴:۵۳ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

تاجیکستان

دیدارنیوز: معاون سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات رئیس جمهور تاجیکستان درباره حضور گروه‌های تروریستی در شمال افغانستان تصریح کرد که هیچ کشوری از خاک افغانستان تهدید نخواهد شد.

«بلال کریمی» معاون سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در توئیتر اظهار داشت که ادعای «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان صحت ندارد و ما به شدت آن را رد می‌کنیم.

رئیس جمهور تاجیکستان گفته بود که پایگاه‌های آموزشی برای تروریست‌ها در ولایت‌های شمالی افغانستان وجود دارد.

بلال کریمی اظهار داشت: امارت اسلامی به همه کشور‌های همسایه اطمینان می‌دهد که مرز‌های ما امن است و هیچ کشوری از جمله تاجیکستان از خاک ما تهدید نخواهد شد. امارت اسلامی خواستار روابط خوب با همه کشور‌ها است.

کریمی ادامه داد: بعضی حلقه‌ها و اشخاص فراری و مغرض اطلاعات نادرست را به کشور‌های همسایه و جهان انتقال می‌دهند که هرگز درست نیست.

روز گذشته رئیس جمهور تاجیکستان در نشست آنلاین سازمان پیمان امنیت جمعی گفته بود که بیش از ۶ هزار شبه‌نظامی در بیش از ۴۰ پایگاه و مرکز آموزشی تروریستی در ولایت‌های شمالی افغانستان مستقر هستند و برای جلوگیری از گسترش تهدیدات این کشور باید در اطراف افغانستان یک کمربند امنیتی ایجاد شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی