تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره گرانی‌ها

محمدصالح جوکار نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم و گرانی همچنان ادامه داشته و مردم همچون سال‌های گذشته تورم‌های بالا را تجربه می‌کنند.

کد خبر: ۱۱۸۵۶۵
۱۳:۵۲ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

مجلس

دیدارنیوز: نماینده یزد در مجلس درباره تورم و گرانی‌ها به خاندوزی وزیر اقتصاد تذکر داد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تورم و گرانی همچنان ادامه داشته و مردم همچون سال‌های گذشته تورم‌های بالا را تجربه می‌کنند و ادامه این روند سبد تغذیه خانواده‌ها را دچار مشکل می‌کند، بنابراین لازم است دولت توجه ویژه‌ای به اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین در لایحه بودجه ۱۴۰۱ داشته باشد.

نماینده یزد در مجلس در تذکر دیگری به وزیر اقتصاد و دارایی درباره نحوه اعطای تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک‌ها تاکید کرد: متاسفانه برخی بانک‌ها اعلام می‌کنند سقف تخصیص تسهیلات آن‌ها به پایان رسیده و از پذیرش درخواست زوج‌های جوان امتناع می‌ورزند که ضرورت دارد وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن موظف کردن بانک‌ها به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در ارائه گزارش نحوه پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌ها به مجلس اقدام کرده تا در این زمینه تعیین تکلیف شود.

وزارت جهاد از تمامی ظرفیت‌ها برای توزیع عادلانه کالا‌ها استفاده کند

در ادامه محمد صفایی نماینده گناباد در مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم دقت کند با توجه به حذف ارز ترجیحی از هم اکنون با تمرکززدایی بر محور واردات خوراک دام و طیور، تمامی سرمایه‌های اجتماعی در استان‌ها را پای کار بیاورد تا به چالشی در این حوزه برخورد نکنیم.

نماینده گناباد بیان کرد: در ارتباط با موضوع توزیع عادلانه کالا انتظار داریم وزارت جهاد کشاورزی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند تا شاهد گرانی و تورم در جامعه نباشیم.

سازمان سنجش به کارکرد غلط خود در اخراج دانشجویان پس از چند ترم پایان دهد

شهریار حیدری نماینده قصرشیرین نیز در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر علوم گفت: با توجه به عملکرد سازمان سنجش، نمایندگان هر روز تعداد زیادی از دانشجویان را در بین مراجعین خود دارند که پس از گذراندن چند ترم به بهانه تخلف در آزمون کنکور اخراج شده‌اند، به این وضعیت و کارکرد غلط سازمان سنجش پایان دهید.

نماینده قصرشیرین در مجلس افزود: همسان‌سازی حقوق نیرو‌های مسلح و سایر سازمان‌ها را به ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان برنامه برای برقراری موضوع همسان‌سازی حقوق تذکر می‌دهم. همچنین از همه نهاد‌های دولتی و غیردولتی درخواست اجرای قانون ایثارگری برای تبدیل وضعیت کارمندان را دارم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وزیر اقتصاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی