تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جاده های خوزستان مه‌آلود است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

رییس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه راه‌های اصلی و شریانی این استان مه آلود است گفت: به علت کاهش شدید دید افقی ناشی از مه غلیظ که در برخی مناطق به کمتر از ۲۰ متر رسیده رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا دچار حادثه نشوند.

کد خبر: ۱۱۸۵۲۴
۱۰:۵۱ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

جاده های خوزستان مه‌آلود است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

 دیدارنیوز خوزستان:سرهنگ رضا دولتشاهی روز سه‌شنبه افزود:عدول از سرعت مطمئنه ، بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو می‌تواند حوادثی شبیه حادثه تصادف زنجیره ای روز دوشنبه که در جاده بهبهان - رامهرمز رخ داد را رقم بزند.

حادثه رانندگی در جاده بهبهان - رامهرمز به جان باختن پنج سرنشین ، ۴۱ مصدوم و برخورد زنجیره ای ۵۰ خودرو منجر شد.
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت خاص آب و هوایی و مه آلودگی آسمان استان از رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین خواست به دور از شتاب زدگی  و سبقت رانندگی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس راه با توجه به مه آلود بودن راهها ، تمهیداتی برای تقویت و استقرار در محورهای مه آلود انجام داده تا از وقوع حوادث رانندگی تا حدی پیشگیری کنند.

هم اکنون همه راههای اصلی و شریانی استان خوزستان باز ولی در مناطقی که بارش باران گزارش شده سطح جاده ها لغزنده است.

روز یکشنبه هفته جاری نیز تصادف زنجیره ای در جاده رامهرمز - اهواز منجر به مصدوم شدن چند نفر و آسیب رسیدن به ۲۸ دستگاه خودرو شد.

هواشناسی خوزستان پیش بینی کرده است پدیده مه آلودگی با شدت و ضعف در سه روز آینده تداوم خواهد داشت که در مناطق مرتفع وکوهستانی استان غلیظ تر و دید افقی نیز کمتر است.
مه آلودگی در هفته جاری سبب تاخیر و اختلال در نشست و برخاست ۱۲پرواز هواپیماهای مسافری در فرودگاه های اهواز ، آبادان و ماهشهر شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی