تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
جزئیات بررسی حذف ارز ترجیحی دارو با حضور مسئولان وزارت بهداشت؛

زیرساخت‌های حذف «ارز دارو» فراهم نیست

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: نمایندگان معتقد بودند برای حذف ارز ۴۲۰۰ باید تمامی جوانب لحاظ شود و زیرساخت‌ها فراهم باشد؛ نباید حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مشکلی برای مردم ایجاد کند.

کد خبر: ۱۱۸۵۱۵
۱۰:۱۹ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

دارو

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ جزئیات جلسه اخیر این کمیسیون درباره حذف ارز ترجیحی را تشریح کرد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱، در تشریح جلسه اخیر کمیسیون متبوعش بیان کرد: جلسه اخیر کمیسیون تلفیق با حضور مسوولانی از وزارت بهداشت و درمان درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و موضوع ارز دارو برگزار شد که مسئولان در این جلسه به بیان توضیحاتی پیرامون ابعاد این موضوع پرداختند، اما اعضای کمیسیون قانع نشدند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه عنوان کردند که زیرساخت‌های حذف ارز دارو و نسخه نویسی الکترونیکی فراهم نیست، افزود: در نهایت با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد در جلسات بعدی کمیسیون تلفیق با حضور مسئولان مربوطه و کارشناسان مسائل و مشکلات مرتبط با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، دارو و تجهیزات پزشکی بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: نمایندگان معتقد بودند برای حذف ارز ۴۲۰۰ باید تمامی جوانب لحاظ شود و زیرساخت‌ها فراهم باشد؛ نباید حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مشکلی برای مردم ایجاد کند.

زارع تصریح کرد: همچنین نمایندگان در کمیسیون تلفیق اعلام کردند منابع ۴۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ کافی نیست؛ این بحث نیز مطرح شد که چند میلیون نفر هنوز زیر پوشش بیمه نیستند.

نماینده آباده در مجلس اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که در جلسه بعدی نیز به بررسی موضوع واقعی کردن نرخ ارز ترجیحی پرداخته شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ارز 4200
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی