تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

با شیوع اومیکرون، سفر‌های دریایی خارجی متوقف شد

در شرایطی که سرعت گرفتن واکسیناسیون و بهبود وضعیت کرونا در کشور و جهان سفر‌های خارجی را دوباره رونق داده بود، شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا مانند «اومیکرون» سفر‌های دریایی خارجی را متوقف کرد.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۸
۰۸:۵۳ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

توقف سفر‌های دریایی خارجی

دیدارنیوز ـ در ماه‌های گذشته واکسیناسیون در ایران هم مانند کشور‌های دیگر سرعت گرفت و شیوع ویروس کرونا روز به روز در همه کشور‌ها کندتر و کندتر شد. در همین راستا داشتن کارت واکسن تنها شرط خرید بلیت و انجام سفر‌های داخلی و خارجی شد.

اما به زودی ورق برگشت، شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا مانند اومیکرون که اتفاقا سرعت انتشار بسیار بالایی در دنیا داشت باعث شد تا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی به تدریج پررنگ‌تر شود. در همین راستا کشور‌هایی که آمار نگران کننده‌ای از انتشار این ویروس داشتند به لیست سیاه ممنوعیت‌ها اضافه شدند.

سفر‌های دریایی داخلی و خارجی هم که در ماه‌های گذشته در ایران به تدریج از سر گرفته شده و رونق پیدا کرده بود، نگرانی‌های جدید کرونایی آن‌ها را دوباره محدود کرد.

حسین عباس‌نژاد -سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی- اظهار کرد: سفر‌های دریایی خارجی در کشور در حال از سرگیری و رونق گرفتن بود و به عنوان مثال سفر‌های دریایی بندر لنگه- دوبی آغاز شده بود، اما شیوع سویه جدید ویروس کرونا به ویژه اومیکرون در جهان سبب شد تا محدودیت‌های کرونایی برای سفر‌های دریایی دوباره از سرگرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر سفر‌های دریایی خارجی دوباره تعطیل شده و این محدودیت تنها برای ایران نیست و به دلیل بالا رفتن نگرانی‌ها بابت شیوع سویه‌های جدید ویروس کروناست.

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: هم اکنون وزارت امور خارجه در حال رایزنی برای از سرگیری سفر‌های دریایی خارجی است و سازمان بنادر در این میان تنها وظیفه دارد که تضمین کند در حین انجام این سفر‌ها همه پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کرده و بر صحت آن نظارت کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی