تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

تمجید ITF از تاریخ‌سازی دختر ۱۷ ساله تنیس ایران

در گزارش فدراسیون جهانی تنیس آمده است: مشکات الزهرا صفی با جسارت و درخشش از کشور ایران توانست در جمع یکصد نفر برتر تنیس جهان قرارگیرد تا یک بار دیگر ایران و ورزش تنیس ایران در جهان خبر ساز شود.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۷
۰۸:۵۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

مشکات الزهرا صفی

دیدارنیوز: فدراسیون جهانی تنیس با انتشار خبری از عملکرد تنیس‌باز با استعداد کشورمان تمجید کرد.

به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ بر اساس اعلام امیر همایون صدری مدیر بین الملل فدراسیون تنیس کشورمان، سایت فدراسیون جهانی از مشکات الزهرا صفی اولین دختر ایرانی حاضر در جمع صد نفر برتر تنیس جهان به عنوان ورزشکاران زن با استعداد نام برد.

مشکات الزهرا صفی پس از درخشش در رویداد‌های بین المللی و قرار گرفتن در بین ۱۰۰ تنیسور برتر، به عنوان نخستین جوان ایرانی خود را به مسابقات گرند اسلم استرالیا رساند.

در این گزارش که در صفحه نخست فدراسیون جهان به آن اشاره شده آمده است:

مشکات الزهرا صفی با جسارت و درخشش از کشور ایران توانست در جمع یکصد نفر برتر تنیس جهان قرارگیرد تا یک بار دیگر ایران و ورزش تنیس ایران در جهان خبر ساز شود.

این دختر ۱۷ ساله پس از سال ۲۰۲۱ بسیار پربار که طی آن ۱۰ عنوان نوجوانان را در انفرادی و دونفره کسب کرد، در رتبه ۸۷ در رده بندی دختران قرار گرفت.

این فصل مملو از ظروف نقره، گام مهمی در حرفه صفی بود و همچنین به ثبت نام او در کتاب رکورد‌های تنیس کمک کرد.

صفی اولین بازیکنی از ایران است که در بین ۱۰۰ نفر برتر رده بندی نوجوانان جهان قرار گرفته است و در حالی که اشتها و میل او به این معنی است که جاه طلبی او بسیار فراتر از چنین آماری است، قطعاً نقطه عطفی است که ارزش آن را دارد.

برچسب ها: تنیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی