تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس:

علت حذف و بازگشت دوباره «کارت سوخت» چه بود؟

مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند با این تحقیق و تفحص از زمان وزارت آقای بیژن زنگنه حقایق مهم و گا‌ها دردناکی که در طول این ۸ سال از دولت اقای روحانی در کشور رقم خورد را روشن و به مردم اعلام کنند.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۴
۰۸:۳۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

ایران

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تصمیم خلق الساعه برای حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی میلیاردی را بر روی دست کشور گذاشت و آقایان باید توضیح دهند که علت حذف و دوباره به جریان انداختن کارت سوخت چه بوده است؟

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به رای مجلس به تحقیق و تفحص از وزارت نفت زمان تصدی بیژن زنگنه اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند با این تحقیق و تفحص از زمان وزارت آقای بیژن زنگنه حقایق مهم و گا‌ها دردناکی که در طول این ۸ سال از دولت اقای روحانی در کشور رقم خورد را روشن و به مردم اعلام کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که تحقیق و تفحصی می‌تواند اثر بخش و منجر به فایده باشد که در نهایت بتواند سبب اصلاح فرآیند‌ها و جلوگیری از برخی تصمیمات نادرست و زیان‌بار باشد.

یوسفی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در این تحقیق و تفحص می‌خواهند مشخص سازند که قرارداد‌های نفتی منعقد شده در طول ۸ سال دولت آقای روحانی و وزرات بیژن زنگنه چه ابعاد و زوایایی داشته است. البته مجلس قرارداد کرسنت و زوایای این قرارداد را هم به صورت ویژه دنبال خواهد کرد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رابطه شرکت ملی نفت و وزارت نفت، گفت: باید رابطه مالی شرکت ملی نفت و وزارت نفت مشخص و روشن شود که سند حسابرسی ما چگونه است؟

وی خاطرنشان کرد: مجلس در تحقیق و تفحص خود از وزارت نفت بیژن زنگنه علت تصمیم‌گیری‌های اشتباهی که در عدم توسعه صنایع پایین دستی پتروپالایشگاه‌ها و تکمیل زنجیره ارزش آن داشت را برای مردم روشن خواهد کرد.

یوسفی تاکید کرد: تصمیم خلق الساعه برای حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی میلیاردی را بر روی دست کشور گذاشت و آقایان باید توضیح دهند که علت حذف و دوباره به جریان انداختن کارت سوخت چه بوده است؟

منبع: فارس
برچسب ها: مجتبی یوسفی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی